• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pumann, är det trixat?
    Kan du göra det med mitt också, vore spännande att se.....

• Jennie83

fru 2011 har trixat lite här med ditt =)
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 12:07:16 följande:
    Pumann, är det trixat?
    fru2011 kolla =)
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 12:07:16 följande:
    Pumann, är det trixat?
    japp... vart är ditt ?? ska kika på det 
  • Skrutt 83

Gummsan: man ser ju på sista bilden och bilden som Pumann trixat med. När är bim?

Fru2011: ser absolut ett streck men tycker man ser ett vitt streck där strecket ska vara och så rosa vid sidorna om. Eller ska strecken sitta närmare?

• Liten Léonie

Fru2011
    Det ser ut som vitt streck och färgrester runt tyvärr... Men vi hoppas ändå!!

• kanske 4a

Kan någon ändra kontrasten på min bild med, har bara paint hemma :(
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • LillaPluppen
    www.pixlr.com är gratis redigering online som fungerar som photoshop=)  För alla som bara har paint hemma.

Kanske 4:a, Det syns ju nåt på nedersta testet utan redigering. Men det ser smalt och eventuellt grått ut...
  • MissMollis
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 11:30:31 följande:
    Jag blir glad att det inte bara är jag som inbillar mig, jag bara känner att en genombrottsblödning låter inte så vanligt men det kanske är vanligare än man tror, men borde den komma redan nu då på bim- 2 alt -3? Dock så är jag ju lite oregelbunden...
    Nu läste jag inte jättenoga hur det låg till för dig men tänkte bara berätta att jag fick ungf som dig senaste mensen. Den kom på bim -4 var sparsam o jag fick ett svaaagt rosa plus på ett doc morris test (känsligt 10 ul el vad d ehter) precis efter blödningen. Jag var helt säker d måste vara genombrottsblödning men det verkade tyvärr som det bara var tidig mens :/ Fick inga mer streck på test o så heller. Hoppas jag inte låter negativ nu :)  -Ville bara berätta att det va så för mig o hoppas hoppas din blödning INTE är mens utan ngt mkt bättre :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester