• simple82

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är de någon av er som verkligen kan detta med äl och när man ska sexa?? *haha*

jag och mannen sexa i torsdags, sen fre o lör blev de inget pga vi va borta o va omöjligt att ens försöka *haha* Så sexa vi igår igen. Jag fick detta svaret nedanför i fredags och idag va de inget på äl testet..har vi en chans, el hade vi för lite sex?? Hur funkar de lixom?

Har vi någon chans denna månaden?

• kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-01-16 12:48:10 följande:

Aha tack för tipset!

Och för titten på tester Glad Det är ju väldigt tidigt än så jag försöker att inte dra några slutsatser av det.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • popcornplaya
    simple82 skrev 2012-01-16 12:47:31 följande:
    Är de någon av er som verkligen kan detta med äl och när man ska sexa?? *haha*

jag och mannen sexa i torsdags, sen fre o lör blev de inget pga vi va borta o va omöjligt att ens försöka *haha* Så sexa vi igår igen. Jag fick detta svaret nedanför i fredags och idag va de inget på äl testet..har vi en chans, el hade vi för lite sex?? Hur funkar de lixom?

Har vi någon chans denna månaden?

Du fick det i fredags och inget idag, testade du nått emellan för dett är ju inte positivt även om det är nära. Men om du inte testade i helgen så hade du säkert utslag lördag eller söndag och sen släpper ju ägget efter  det så sex i tors och igår är nog bra.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • simple82
    popcornplaya skrev 2012-01-16 12:54:06 följande:
    Du fick det i fredags och inget idag, testade du nått emellan för dett är ju inte positivt även om det är nära. Men om du inte testade i helgen så hade du säkert utslag lördag eller söndag och sen släpper ju ägget efter  det så sex i tors och igår är nog bra.
    Nej jag testa inte då tyvärr för vi va bort hon min mamma, tänkte först jag skulle testat men glömde dom hemma sen kunde vi inte ha sex där heller, tyvärr... Men är rätt säker på att jag hade fullt utslag i lör och sön. Mmm jag hoppas att vi har en chans i alla fall även om de blev en rörig helg lixom...
  • Hoppas 2012
    Skrutt 83 skrev 2012-01-16 12:22:32 följande:
    Fru2011: ser absolut ett streck men tycker man ser ett vitt streck där strecket ska vara och så rosa vid sidorna om. Eller ska strecken sitta närmare?
    Ja...det har du nog rätt i....skit också..jag visste det..är osäker på hur de ska sitta...
    Liten Léonie skrev 2012-01-16 12:27:15 följande:
    Fru2011
    Det ser ut som vitt streck och färgrester runt tyvärr... Men vi hoppas ändå!!
    Ja jag hade mina onda aningar
    sweasmamma skrev 2012-01-16 12:13:08 följande:
    man ser ju alltså .... 
    Tack för att du försökte.....
    MissMollis skrev 2012-01-16 12:43:28 följande:
    Nu läste jag inte jättenoga hur det låg till för dig men tänkte bara berätta att jag fick ungf som dig senaste mensen. Den kom på bim -4 var sparsam o jag fick ett svaaagt rosa plus på ett doc morris test (känsligt 10 ul el vad d ehter) precis efter blödningen. Jag var helt säker d måste vara genombrottsblödning men det verkade tyvärr som det bara var tidig mens :/ Fick inga mer streck på test o så heller. Hoppas jag inte låter negativ nu :)  -Ville bara berätta att det va så för mig o hoppas hoppas din blödning INTE är mens utan ngt mkt bättre :D
    Nej du låter inte negativ, bara ärlig och det uppskattar jag. Det ser ju fel ut på testet nu så ja...fan
  • whywhy

Andra försöket efter missfallet  i november.
    Är på äl+7-9, bim  om nån vecka....  så antagligen förtidigt

,men, men
    Tagit ett test, testoman som man är...
    Tyckte mig se något som sedan  försvann. Ser någon annan något? Trixa gärna  om ni vill;)
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-16 13:03:38 följande:
    Fru 2011 tycker man ser på ditt test,  avvakta nån dag o testa igen =)
    Japp, får bli ett nytt test kanske imorgon för att se om det blir något, tack gumman
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester