• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2012-01-16 16:42:01 följande:
    Tog du tempen i morse? Har den sjunkit så är det nog mens men ibland sjunker den först några dagar in på mensen. Kolla varje dag nu, håller den sig är det ju jätte bra {#emotions_dlg.flower}

tempen va som vanligt, högre... men den kanske sänks nu i dagarna då...
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • lillabambi
    kanske 4a skrev 2012-01-16 16:33:10 följande:
    Men ååååååååååh, jag har en hel hög, du hade fått låna Glad Jag tar ett ikväll för dig med då hehe
    Ta ett för med med oxå
  • splink

Ni som tagit digitala gravtest, på vilken dag visade det 3+ för er? 
    Jag är i v.4+6 och plussade med 1-2 veckor på digitala på bim-4 och 2-3 veckor för ungefär en vecka sen. Vill absolut att det ska visa 3+ men hur länge ska jag behöva vänta för att vara "säker" på att något är fel om det inte visar 3+? 

Dotter född -07, BF med syskon 17/9 Bloggar på http://detsaknadebarnet.blogspot.com
  • Lindis1974
    splink skrev 2012-01-16 17:01:38 följande:
    Ni som tagit digitala gravtest, på vilken dag visade det 3+ för er? 
    Jag är i v.4+6 och plussade med 1-2 veckor på digitala på bim-4 och 2-3 veckor för ungefär en vecka sen. Vill absolut att det ska visa 3+ men hur länge ska jag behöva vänta för att vara "säker" på att något är fel om det inte visar 3+? 
    Det borde visa 3 nu om det visade 2-3 för en vecka sedan. Beror lite på när befruktning skett. Du kan ju ligga precis i skarven innan det slår om.
  • splink
    Lindis1974 skrev 2012-01-16 17:06:27 följande:
    Det borde visa 3 nu om det visade 2-3 för en vecka sedan. Beror lite på när befruktning skett. Du kan ju ligga precis i skarven innan det slår om.
    Ja det är det jag är rädd för, att det ska ligga precis på skarven där. Därför vill jag försäkra mig om att det borde visa 3+ om allt är bra. Det hade ju varit superenkelt att ta det på typ bim+20 då men så är jag ju testoholic och vill vänta så kort som möjligt men ändå vara försäkrad om att det visar det jag vill Positivt ältest var den 25:e december för övrigt. 
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9 Bloggar på http://detsaknadebarnet.blogspot.com
  • iser

Splink: Jag är 4+5 (mins) och mitt test som jag tog nu efter jobbet visade 2-3 förra och veckan visade det 1-2. kanske kan det också ha med att göra om man inte tar morgonurin. Då är inte veckoindikatorn helt korrekt såg jag i bruksanvisningen.

• splink
    iser skrev 2012-01-16 17:28:40 följande:
    Splink: Jag är 4+5 (mins) och mitt test som jag tog nu efter jobbet visade 2-3 förra och veckan visade det 1-2. kanske kan det också ha med att göra om man inte tar morgonurin. Då är inte veckoindikatorn helt korrekt såg jag i bruksanvisningen.
    Nu fattar jag inte alls? Fick du först 2-3 veckor och sen 1-2?
  • whywhy
    sweasmamma skrev 2012-01-16 15:56:16 följande:
    whywhy.. det ser braaaa ut!!!! bim-9?????äl+7 bara .. ooohhh .. man blir ju sugen att testa men bara äl +4 antagligen.bim-10
    Tack:)
    Hmmm....
    Jag fick mens på självaste julafton, (första efter mf) så nog var julen röd för mig alltid;)
    Den 7 januari var ältest pos o dagen efter med, så jag antog att äl borde varit  den 9  januari Fast det är väl  nu  i mitt ngt förvirrade tillstånd jag snurrat till det med längd osv. Är det 28-dagars cykel så är det  bim på  fredag och då är jag ju bim- 4 ? Jag har nog  räknat på 30-31 dagar...
    Men cykeln brukar ju variera mellan 28-32, så....
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-16 16:53:57 följande:

ja gör det!! hahaha!
    lillabambi skrev 2012-01-16 16:57:51 följande:
    Ta ett för med med oxå
    Nja ni vill nog ta era egna test tror jag. Tog ett nyss och det syns inget. Jag veeeeeeet att hcg inte har ändrat sig än och att det inte är lika koncentrerat som när man tar på morgonen. Men jag blev ändå besviken, ville iaf ha en skugga. När jag plussade med tvåan på äl +8 var det med ett kvällstest. Men men, i morgon är en annan dag.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester