• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

anyminutenow skrev 2012-01-16 15:28:33 följande:
    Sådär!
    Översta: Igår vid 22-23 tiden, BIM - 2
    Nedersta: imorse vid 9-10 tiden, BIM - 1
    Ingen är alltså tagen med direkt morgonurin..
    Så.. det ser väl ganska bra ut? Kan man börja våga hoppas???

Ser bra ut!!
  • anyminutenow
    MFJG skrev 2012-01-16 15:31:42 följande:
    Grattis!!
    Tack så mycket! Kan fortfarande knappt tro det! Äntligen!! JAG SKA BLI MAMMA!!!! :'D
  • Betingjärp
    Sådär!

Ååå:D Grattis!!!Glad
  • whywhy
    LillaPluppen skrev 2012-01-16 15:29:43 följande:
    Nu ser det ju riktigt bra ut=)
    Tack:) Ja, nog är det något, ser lite mer rosa i verkligheten också.
    Meen, efter alla mf/ma så är jag tyvärr jättepessimist och tänker dumma tankar.
    Jag vet ju att molvärken inte behöver betyda mf  utan kanske bara växtvärk eller mens såklart.....Och bara för jag testat och fått detta svaaaga resultat så går jag och känner efter. Halsbrännan är faktiskt rejält påtaglig just nu, och den har varit ett tidigt tecken vid de andra graviditeterna också.
  • whywhy
    Sådär!

GRATTIS:)
  • Choccolat
    Sådär!

Stort grattis!
  • sweasmamma

whywhy.. det ser braaaa ut!!!! bim-9?????äl+7 bara .. ooohhh .. man blir ju sugen att testa men bara äl +4 antagligen.bim-10

• popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-01-16 15:56:16 följande:
    whywhy.. det ser braaaa ut!!!! bim-9?????äl+7 bara .. ooohhh .. man blir ju sugen att testa men bara äl +4 antagligen.bim-10
    Bara att börja testa pumann...haha Själv är jag också lite sugen men har fortfarande mens Flört
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-01-16 15:56:16 följande:

Nä men stopp nu, BIM -2 och -1 var det väl ändå :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Suck jag vill inte hoppas så här mycket, kommer bli så ledsen. Varför skulle det ha blivit något denna gången, vi prickade ju inte riktigt äl nu heller och med bara en äggledare dessutom. Varför ska det komma dumma skuggor om det inte är något. Det känsligare testet jag tog igår och idag borde ju visat lite mer nu och inte helt neg. Blä, tur att jag har måååånga tester och flera dagar kvar till BIM. Behöver inte bryta ihop redan. Fast jag har rejäl molvärk och ömma bröst, så mer skenis än så här kan man nog inte bli.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester