• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu har jag ett nytt dilemma,, imorse kom blod, jag satte i tampong... Inte haft sån mensvärk jag brukar och nu tog jag ut tampongen, inget mer blod?? What?

• kanske 4a

Just det ja, grattis anyminutenow!!!! Glad

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-01-16 16:09:17 följande:

Nä men stopp nu, BIM -2 och -1 var det väl ändå :)
    Oj ursäkta, ser att du pratar om whywhy och jag om anyminutenow Glad
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-16 16:12:25 följande:
    Nu har jag ett nytt dilemma,, imorse kom blod, jag satte i tampong... Inte haft sån mensvärk jag brukar och nu tog jag ut tampongen, inget mer blod?? What?

Men oooh vad spännande det blev nu. Tempen fortfarande hög? testa, testa, testa  Glad

Jag har sådan molvärk till och från och värk i underlivet, det kan jag få när jag har mens annars. Men jag är ju bara på BIM -5, suck vad jag hoppas. Ska ta ett till test snart :)  
  • Nikas

whywhy mitt test var så där suuuupersvagt på BIM -1. I vecka 11+4 idag :)

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-16 16:29:28 följande:
    Kanske 4: har inga test hemma!!!!!! Störigt!!!
    Men ååååååååååh, jag har en hel hög, du hade fått låna Glad Jag tar ett ikväll för dig med då hehe
  • sus78

Ingen som vet hur det funkar med digitala äl test?? Kan de verkligen vara känsligare för hcg än digitalt gravtest?

• Liten Léonie
    Knasten83 skrev 2012-01-16 16:29:28 följande:
    Kanske 4: har inga test hemma!!!!!! Störigt!!!
    Tog du tempen i morse? Har den sjunkit så är det nog mens men ibland sjunker den först några dagar in på mensen. Kolla varje dag nu, håller den sig är det ju jätte bra {#emotions_dlg.flower}
  • Knasten83
    kanske 4a skrev 2012-01-16 16:33:10 följande:
    Men ååååååååååh, jag har en hel hög, du hade fått låna Glad Jag tar ett ikväll för dig med då hehe

ja gör det!! hahaha!
    www.jagegomoi.webblogg.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester