• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

men kisset måste alltså vara rumstempererat när man testar?

http://anlis.bloggplatsen.se/ dotter 021008, dotter 040417, dotter 070707
  • sweasmamma

ja så har du det i kylen ta fram det ca 1 timme innan du testar .. behöver ju inte vara så mycket kiss

japp samma här. snapsar inte..längre... så dom är bra att använda =) 

• sweasmamma

fast undrar om du inte kan ha det framme om du ska testa vid 1 tiden ,se till att ha gladpack eller dyl över bara 

• Hoppas 2012

De verkar vara ganska lika för de flesta här Glad
    Man kör på när båda är sugna men man missar inte ÄL så att säga hihi....
    Vi hade sex följande (sket sig ändå )
    1/1
    3/1 pos ÄL
    4/1
    5/1
    6/1
     och sen som vanligt så att säga...hjälpte ingenting så jag känner at ha sex varje dag runt ÄL verkar inte vara en bra strategi för oss iaf Obestämd

• Nelliepop
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-17 09:23:53 följande:

30 och 30+ är väl bra grejor haha eller hur tjejer?
    har alltid drömt att få barn runt 28 men men livet ändras....

HUr gör ni egentligen med sex under månaden? Om ni vill dela med er...är det ofta hela månaden, koncentrera på ÄL, etc...ja ni vet?
    Kör ni ÄL test eller sexar på vid lust ...kan vara bra att få tips..

Efter mitt x sa vi att vi prövar inga äl test.. Vi kör på o se vad som händer.. Vi har ofta sex varje dag..

Och jag blev ju gravid direkt...  
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-17 09:34:02 följande:
    De verkar vara ganska lika för de flesta här Glad
    Man kör på när båda är sugna men man missar inte ÄL så att säga hihi....
    Vi hade sex följande (sket sig ändå )
    1/1
    3/1 pos ÄL
    4/1
    5/1
    6/1
     och sen som vanligt så att säga...hjälpte ingenting så jag känner at ha sex varje dag runt ÄL verkar inte vara en bra strategi för oss iaf Obestämd
    denna gången tog vi varenda dag ... som sagt ,äl i tor(tror jag) sex tis ons tor sen nu igår men det va bara för skoj skull =)
  • kanske 4a

whywhy skrev 2012-01-17 08:31:22 följande:
    Att ett streck på en liten bit plast och papper kan  vara skillnaden mellan sprudlande glädje och total känsla av hopplöshet:(
    Morgontestet var.....BLANKTGråter
    Blir så trött. Så tittar man på gårdagens test som ligger där med sitt fullt synliga streck och hånler åt en.
    Varför?? Vad är vitsen?

Nej vilket skit! Det är samma för mig, svag skugga igår, negativt idag, pest!! :(

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-01-17 09:34:24 följande:
    Efter mitt x sa vi att vi prövar inga äl test.. Vi kör på o se vad som händer.. Vi har ofta sex varje dag..

Och jag blev ju gravid direkt...  
    sweasmamma skrev 2012-01-17 09:35:20 följande:
    denna gången tog vi varenda dag ... som sagt ,äl i tor(tror jag) sex tis ons tor sen nu igår men det va bara för skoj skull =)
    Ni orkar ni haha varje dag, det är bra jobbat....
    Kanske vore nått för oss då, skippa ÄL test och sexa på
  • cookiedoh

ok, behover lite hjalp far er damer. Hade mens inte ens 2 veckor sen, men har symptomer som inte end gatt ner i styrka. Trott, huvudvark, illamande nar jag ater sotsaker (allt fick jag med min forsta grav) Hade 2 mf forra aret a bada gangerna sa fick jag ocksa brostmjolk valdigt snabbt. Sen sista mf i oct sa har jag fortfarande brostmjolk (en tryck a det kommer strale plus stora droppar). Gjorde ett test igar eftermiddag efter hallit i 4 timmar. Jag kan se ett jattesvagt streck, kan nan mer? Vad ka paga?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester