• deepsounds

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag behöver hjälp brudar!
    Jag har inte fått mensen på en vecka, men fick negativt både idag och på BIm dagen.
    Ringde VC och har fått bokad tid där på måndag nästa vecka, men tänkte höra om man kanske kan ringa till BM istället då jag inte litar på VC?

Börjar bli less på allt krångel med mens och falska förhoppningar! :( 

• kanske 4a
    whywhy skrev 2012-01-17 10:25:37 följande:
    Ja, det är så himla trist för man blir så ledsen när hoppet tänts och man bara rasar ner igen:(

Här är mina bilder so far:
    Översta från igår em, mellersta i morse  och de två längs ner för ca en timme sedan.

Spök??

På det två nedersta kan jag ana något men inte på det i mitten. Det här är psykiskt påfrestande, önskar jag bara kunde glömma allting och vänta.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sweasmamma
    deepsounds skrev 2012-01-17 10:43:01 följande:
    Jag behöver hjälp brudar!
    Jag har inte fått mensen på en vecka, men fick negativt både idag och på BIm dagen.
    Ringde VC och har fått bokad tid där på måndag nästa vecka, men tänkte höra om man kanske kan ringa till BM istället då jag inte litar på VC?

Börjar bli less på allt krångel med mens och falska förhoppningar! :( 
    ja men ring bm direkt ist...
  • MFJG
    Jennie83 skrev 2012-01-17 10:40:01 följande:
    Just nu går jag på att jag har kvar min molvärk sedan utslaget på ältestet =) villket ja hoppas e samma symtom som jag hade med mina 2 andra barn =)
    Samt att de har som stuckit till i brösten nångång. men just molvärken hoppas ja e symtom eftersom jag ahft det med dom 2 andra =)
    fick utslag på ältestet i onsdags 11/1  myste mån,tis, fre, lör
    =) Känns som man inte kan inbilla sig molvärk och bröststickningar ;) 
    Jag hade också stick i brösten med mina 2..och kanske molvärk..jag minns inte haha..
  • sweasmamma
    deepsounds skrev 2012-01-17 10:50:53 följande:
    Pumann: Har gjort de nu, var osäker på om man skulle ringa dit eller inte.
    det är lika bra!! dom kan ju hjälpa snabbare och på ett annat sätt=)
  • MFJG

Jag slutade ju amma för lite mer än en månad sen och mina bröst blev obefintliga..nu tycker jag banne mig att dem är större igen..kan man få så innan mensen? Att brösten blir större??

• sweasmamma

ja alltså en del får ju det !! nästan ALLA gravsymtom är tyvärr samma som pms symtom,hemskt men sant!!

jag får ömma bröst innan mens,har jag upptäckt nu sen vi började försöka skaffa barn igen .. aldrig tänkt på det innan !! 

• popcornplaya
    deepsounds skrev 2012-01-17 10:28:38 följande:
    Varför ska kisset vara rumstempratur när man testar? Man kan ju kissa direkt på stickan? 

Det ska ju inte va kylskåpskallt, är det ju inte direkt när det kommer ur kroppen heller.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester