• MFJG

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-17 10:57:28 följande:
    ja alltså en del får ju det !! nästan ALLA gravsymtom är tyvärr samma som pms symtom,hemskt men sant!!

jag får ömma bröst innan mens,har jag upptäckt nu sen vi började försöka skaffa barn igen .. aldrig tänkt på det innan !! 
    Ja och jag kommer inte ihåg..plus att två graviditeter antagligen påverkat hur min mens och vilka symptom på mens på G jag har..Mens eller graviditet..hatar att vänta..
  • popcornplaya

Whywhy: Jag ser på testen från idag också!!

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • sweasmamma
    MFJG skrev 2012-01-17 10:59:16 följande:
    Ja och jag kommer inte ihåg..plus att två graviditeter antagligen påverkat hur min mens och vilka symptom på mens på G jag har..Mens eller graviditet..hatar att vänta..
    jag veeet =) med dottern va jag bara trött .Minns inte alls ömma bröst,inget illamående.. bara efter v 8 fick jag cravings. cocktailtomater=) annars inget så direkt men nu analyserar man ALLT 
  • whywhy
    kanske 4a skrev 2012-01-17 10:44:27 följande:
    På det två nedersta kan jag ana något men inte på det i mitten. Det här är psykiskt påfrestande, önskar jag bara kunde glömma allting och vänta.
    popcornplaya skrev 2012-01-17 11:00:28 följande:
    Whywhy: Jag ser på testen från idag också!!
     TACK Pumann för bildtrix:)

Tack, ja jag ser ju något , sen var det det är, det är ju frågan..
    Har äcklig halsbränna nu med samt molvärk. Sjuuukt trött och vill bara lägga mig och sova. Andfådd till max. Molvärken är värre när jag står/ går och lugnar sig när jag sitter/ligger.
  • mammelie1891

Nu är det snart 4timmar sen jag va på toa! Känns som jag spricker snart!! snart ut med hunden, sen testar jag KANSKE. Om jag fått några tester på posten.

http://anlis.bloggplatsen.se/ [dotter 021008, dotter 040417, dotter 070707]
  • NeLe

Åh, har följt denna tråd lite i tysthet men med spänning..

Jag är på BIM-4 idag och tog ett test just. Blev inget med morgonurin då jag inte tänkt testa alls men jag testade nu i alla fall och tycks mig skymta ett litet extra streck?!

Det blev en del bilder men det var svårt att bara dela med sig utav en då det andra strecket inte är jättetydligt... Den sista bilden syns strecket mest på tycker jag. speciellt om man vinklar sig lite o tittar alt. kisar.
  • whywhy
    NeLe skrev 2012-01-17 11:14:59 följande:

Jag är på BIM-4 idag och tog ett test just. Blev inget med morgonurin då jag inte tänkt testa alls men jag testade nu i alla fall och tycks mig skymta ett litet extra streck?!

Det blev en del bilder men det var svårt att bara dela med sig utav en då det andra strecket inte är jättetydligt... Den sista bilden syns strecket mest på tycker jag. speciellt om man vinklar sig lite o tittar alt. kisar.
    Ja, jag ser, spec på sista:)!
  • kanske 4a
    NeLe skrev 2012-01-17 11:14:59 följande:

Jag kan absolut skymta någoting :) Hoppas det går bättre för dig, att strecken blir starkare i morgon!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester