• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Whywhy: Det är så mycket inlägg att läsa men har du tagit testlagrets? Förra månaden fick jag typ vartannat test positivt medan resten var blankt.. Så testlagret kan ge spökisar tyvärr, men det är ju inte säkert att det år så i ditt fall Du kanske bara har druckit mycket igårkväll? När har du Bim?

• sweasmamma

oj här händer det grejor!!

knasten . testa idag ,håller tummarna!!

liten l!låter som NIDIS!!!!!!!!

why:kolla igen i em eller imorgon!!

Jaha nu till mig !!bim-9 idag och lätt mensvärk!!sjukt hungrig imorse och jag är ALDRIG hungrig på morgonen. Symtom eller inbillning??det återstår att se =) 

• whywhy
    Helenmedh skrev 2012-01-17 08:36:42 följande:
    Whywhy: Det är så mycket inlägg att läsa men har du tagit testlagrets? Förra månaden fick jag typ vartannat test positivt medan resten var blankt.. Så testlagret kan ge spökisar tyvärr, men det är ju inte säkert att det år så i ditt fall Du kanske bara har druckit mycket igårkväll? När har du Bim?
    Ja, jag testade igår med Testlagret. Tryck på "visa endast" under mig så ser du bilderna från igår.
    Lika bra att ställa in sig på att det var spökstreck då:(  Har du bilder på dina spök?
    Eller finns det någon som fått så här dvs + ena dagen, -  andra  eller  vid  olika tid på dygnet? KAN hcg halten vara högre mot em/kväll fast det sägs att man skall testa med morgonurin?  *Griper efter halmstrån*
    Jag borde ha mens allt från nu på fredag 21:e (28dagar då)  - 23-24:e  beroende på cykellängd.
    Jag hade pos ältest den 7e januari.
  • Helenmedh

Förresten: Någon här inne som vet om man kan känna när ägget släpper? Söndagkväll och måndagmorgon hade jag så förbannat ont runt äggstockar och livmoder. Brukar alltid ha det i samband med äl. Men släpper ägget då eller är det påväg bara?

• sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-01-17 08:52:36 följande:
    Förresten: Någon här inne som vet om man kan känna när ägget släpper? Söndagkväll och måndagmorgon hade jag så förbannat ont runt äggstockar och livmoder. Brukar alltid ha det i samband med äl. Men släpper ägget då eller är det påväg bara?
    kan vara att ägget släpper
  • sweasmamma

whywhy! ditt test såg onekligen pos ut ! men testa senare igen eller imorgon .. när hade du bim?

• whywhy

Bilden från igår som jag då blev så glad över..

• sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-01-17 08:54:57 följande:
    whywhy! ditt test såg onekligen pos ut ! men testa senare igen eller imorgon .. när hade du bim?
    nu såg jag när du skulle ha bim ... ett par dagar kvar ju 
  • whywhy
    sweasmamma skrev 2012-01-17 08:54:57 följande:
    Ja, visst gjorde det?  Bim på fredag 21:e om det är 28 dagar, men räknar  med framemot 23:e-24:e.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester