• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ledsen.. Kolla med test för säkerhets skull, håller det sig starkt är du gravid iaf. Läs tillbaka i tråden, vi har precis skrivit om mens vid graviditet!
    Hoppas på det för er!
    Kram

• Zelmilainen

en fråga så här mitt i natten... hur snabbt kan man eg känna symtom? typ växtvärk lr va man nu ska kalla det? som tidigast...

nehepp...
  • Jennie83
    Zelmilainen skrev 2012-01-17 00:14:00 följande:
    en fråga så här mitt i natten... hur snabbt kan man eg känna symtom? typ växtvärk lr va man nu ska kalla det? som tidigast...
    med både ettan och tvåan så hade jag typ lätt mensvärk från äl.
    sedan då en vecka för Bim så ökade molvärken. men ingen mens utan ett fint plus =)

När har du bim???
  • Zelmilainen
    Jennie83 skrev 2012-01-17 00:17:17 följande:
    med både ettan och tvåan så hade jag typ lätt mensvärk från äl.
    sedan då en vecka för Bim så ökade molvärken. men ingen mens utan ett fint plus =)

När har du bim???
    har ej bim förrän 23e... äl va i torsdags så därför e d för tidigt känns d som. men så här tidigt brukar ja ej få mensvärk annars... *suck* chansen att d skulle ha lyckats e minimal. men hoppet e ju d sista som överger en typ... haha. ja kommer säkert ej kunna låta bli att testa redan imorrn på bim-6, trots att ja lovat mig själv att vänta t tors och bim-4... ja e ju hundra på att d kommer va neg, men e man testoman så e man...
    nehepp...
  • Jennie83
    Zelmilainen skrev 2012-01-17 00:20:25 följande:
    har ej bim förrän 23e... äl va i torsdags så därför e d för tidigt känns d som. men så här tidigt brukar ja ej få mensvärk annars... *suck* chansen att d skulle ha lyckats e minimal. men hoppet e ju d sista som överger en typ... haha. ja kommer säkert ej kunna låta bli att testa redan imorrn på bim-6, trots att ja lovat mig själv att vänta t tors och bim-4... ja e ju hundra på att d kommer va neg, men e man testoman så e man...
    som sagt hade mensvärk med både ettan o tvåan så tidigt =)

Har de nu också så jag hoppas innerligen att det har tagit sig =)
  • Zelmilainen
    Jennie83 skrev 2012-01-17 00:21:42 följande:
    som sagt hade mensvärk med både ettan o tvåan så tidigt =)

Har de nu också så jag hoppas innerligen att det har tagit sig =)
    ja hade d den gången ja blev gravid hösten -10 (slutade i tidigt mf dock), så helt obekant e d väl ej. men försöker ställa in mig på att d ej blivit nåt så får d bli en pos överraskning om d blir d... åh va ja vill att bim ska va här. så ja vet lixom... har väntan mellan äl och mens

nehepp...
  • Gummsan

Knasten: Med sista hade jag blod till och från till v11. Bruna flytningar ibland eller liiite rött då och då...

• MFJG

Med sista blödde jag också till och från..

Hade en kraftig blödning i vecka 13..åkte in och hjärtat pickade..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester