• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Va??? Men Vaddå? Nej kan det va det?

• whywhy
    kanske 4a skrev 2012-01-17 09:45:32 följande:

Nej vilket skit! Det är samma för mig, svag skugga igår, negativt idag, pest!! :(

Ja, det är så himla trist för man blir så ledsen när hoppet tänts och man bara rasar ner igen:(

Här är mina bilder so far:
    Översta från igår em, mellersta i morse  och de två längs ner för ca en timme sedan.

Spök??
  • Nelliepop
    whywhy skrev 2012-01-17 10:25:37 följande:
    Ja, det är så himla trist för man blir så ledsen när hoppet tänts och man bara rasar ner igen:(

Här är mina bilder so far:
    Översta från igår em, mellersta i morse  och de två längs ner för ca en timme sedan.

Spök??

Tycker det ser posetivt ut!!! Glad
  • alexander2011

Är lite smått deppig idag.sambon har ont sen en olycka i innebandynsom gör att vi inte har kunnat ha sex när jag fick positivt på äl stickan igår.vi hade sex när äl stickan var nästan positiv.finns det nån chans alls att det kan bli nått ändå.behöver lite hopp. Iförrgår natt var stickan nästan positiv. Då hade vi sex. Igår morses var stickan positiv och igår kväll.då blev det inget och idag negativ. Meen satan vilken värk jag har i äggsockarna idag och igår. Vad tror ni.finns det nån chans

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester