• svansmamman

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

varjedagenkamp skrev 2021-11-18 09:34:42 följande:
    RFSU, ÄL+10...har aldrig fått tillstymmelse till streck på dessa... vad tror ni? 
    Bilden ser manipulerad/redigerad ut och om så är fallet är det, enligt mig, inte möjligt att avläsa resultatet. Lägg upp en icke-redigerad bild istället. Glad
  • varjedagenkamp
    svansmamman skrev 2021-11-18 13:01:52 följande:
    Bilden ser manipulerad/redigerad ut och om så är fallet är det, enligt mig, inte möjligt att avläsa resultatet. Lägg upp en icke-redigerad bild istället. Glad

Ok, här kommer en helt oredigerad Cool

• svansmamman
    varjedagenkamp skrev 2021-11-18 13:48:28 följande:
    Ok, här kommer en helt oredigerad Cool
    Jag tycker mig se något, det ser dock lite tunt ut men jag tror att det bara är en illusion (jag har nämligen aldrig sett några smala spök-streck med RFSUs testa ofta). Om strecket drar åt det rosa hållet, vilket är lättare att se i verklighet, skulle jag lägga min röst på att det är positivt.  Glad
  • varjedagenkamp
    svansmamman skrev 2021-11-18 14:03:16 följande:
    Jag tycker mig se något, det ser dock lite tunt ut men jag tror att det bara är en illusion (jag har nämligen aldrig sett några smala spök-streck med RFSUs testa ofta). Om strecket drar åt det rosa hållet, vilket är lättare att se i verklighet, skulle jag lägga min röst på att det är positivt.  Glad
    Tack för svar! Hm, ja jag har ju tagit alla testen i det paketet tidigare (RFSU testa ofta ja) och som sagt aldrig sett ens aningen av ett streck... Detta kom upp efter några sekunder, ÄL+10 (ev 11), det var inte första morgonurinen. Men jag är osäker, tycker kanske det drar lite åt grått i verkligheten också. Jaja, vi får se vad som händer framöver...Solig
  • toughshit
    saran92 skrev 2021-11-18 11:04:59 följande:

Åh grattis! :)

Tack! <33
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • bpumpkin

BIM -4 så det är tidigt, testet är 10 mIU känslighet (RFSU stav). Detta översta var inom 5 minuter - är det ett streck eller bara kludd? Alltså jag ser ett svagt streck men det är också lite kludd som gör det svårt att veta tycker jag?

Det senare är samma test men 20 minuter senare så egentligen efter den tid man ska avläsa.

• Jws8mh
    isoldelively skrev 2021-11-17 23:12:06 följande:

Grattis :) Digitala kommer vara positivt redan nu!

Hoppsan82 skrev 2021-11-18 10:04:31 följande:

Hoppas att jag lyckades bifoga en bild från CB digital med veckor. Jag har vid två tillfällen fått positivt på denna på ÄL +11 / tre dagar innan mens.

Dagens test Ni hade rätt!

• toughshit
    Jws8mh skrev 2021-11-17 20:04:49 följande:

Tack! Den digitala jag har hemma är med veckoindikator, tänker att jag avvaktar med den och köper vanlig digital gravid/ej gravid som jag tar på fredag på ÄL+12 :) Har för mig att de digitala inte är lika känsliga som stickorna och att man måste vänta längre? Hmm?

Jag fick negativt på Graviditetskollens stickor igår och jag fick positivt i morse med CB med veckoindikator :)
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester