-
-
Äl+9
Testlagret. Testade ett igår, ingen tillstymmelse till streck då.
Kan det vara nåt på g här? Är rosa i verkligheten. Färgen på bilderna blir lite fel.
Erfarenheter av testlagret?
-
Jag ser ett till streck på det nedre :)Percafluviatilis skrev 2022-02-23 09:18:29 följande:
Vad tror ni om det nedre? Äl+10/11. (Det övre är från gårdagen)
-
Samma test som ovan, fast nu har det torkat.
Strecket är för smalt väl? Spökstreck?
-
Ja jag misstänkte att de inte skulle vara helt pålitliga :(Mina3 skrev 2022-02-22 21:04:50 följande:Jag fick streck på dom nästan varje gång jag testade även innan jag testade positivt (en gång doppade jag ett i vatten och det blev svagt streck även då) så skulle inte lita för mycket på dom. Dock har spökstrecken varit mer grå än rosa. Nu har jag fått svagt plus och det syns stor skillnad i färg.
Men det såg så äkta ut när jag tog testet, men jag vet inte det kanske var positivt men sen sket det sig.
Samma med testen från apotek365, HELT värdelösa. -
Lät ta bort min bild då den avslöjade var jag bor. Här kommer den igen. Kan detta vara äkta?
-
Mina streck har också blivit smalare när de torkat, men jag är gravid. Tror på positivt test :)PelloBello skrev 2022-02-23 10:31:13 följande:
Samma test som ovan, fast nu har det torkat.
Strecket är för smalt väl? Spökstreck?
-
Tog positivt 1-2 v med cb digital i fredags
börjsde med rfsu testa ofta i söndags som ej blivit starkare. Har någon varit med om det men ändå fortsatt vara gravida?
-
Mammamalin
Men åh det låter ju hoppfullt ändå.
Sitter och inväntar leverans av cb ultratidigt digitalt. Håller på å kissa på mig. Haha. Bara en timme kvar tills de kommer. De mäter ju iaf från 10 så blir spännande att se om den ger utslag idag eller imorgon bitti. -
Om jag var du skulle jag förlita mig på testet du tagit från cb digital men kanske även följa upp med ett nytt på fredag för att se att det ökat. Det är såklart ingen exakt vetenskap, men har funkat för mig. Testen från RFSU tycker jag är lite av ett lotteri vad gäller styrka, men oavsett fördubblas ju HCG "bara" varannan dag så jämför test tagna dag 1 och 3 respektive 2 och 4, inte de du tagit varje dag (om du förstår hur jag menar).nadir skrev 2022-02-23 12:01:07 följande:
Tog positivt 1-2 v med cb digital i fredags
börjsde med rfsu testa ofta i söndags som ej blivit starkare. Har någon varit med om det men ändå fortsatt vara gravida?