• Alipilian

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Symetrical skrev 2022-02-25 20:19:01 följande:

Menade ju äl+ 

Äl+11 

Men strecket försvann när det torka så det var nog ännu ett spökstreck :( 

• Felicccccia
    Alipilian skrev 2022-02-25 20:23:29 följande:

Äl+11 

Men strecket försvann när det torka så det var nog ännu ett spökstreck :( 

Om du kollar mina test lite högre upp i tråden dem som har blå kant. När dom torkade försvann linjen på dem också. Jag tog dem igår kväll. Idag på kvällen för några timmar sedan på äl+10 fick jag positivt på clearblue digital. Testa igen om några dagar :) 
  • Alipilian
    Felicccccia skrev 2022-02-25 21:08:53 följande:
    Om du kollar mina test lite högre upp i tråden dem som har blå kant. När dom torkade försvann linjen på dem också. Jag tog dem igår kväll. Idag på kvällen för några timmar sedan på äl+10 fick jag positivt på clearblue digital. Testa igen om några dagar :) 
    Dina är dock bra mycket tydligare och klart positiva :) 
    Mitt syntes inte så bra. Va svårt att ens få på bild. Lägger in en annan bild på samma test här. Jag börjar bli säker på spökstreck, även om man inte riktigt vill acceptera :/ 

• Felicccccia
    Alipilian skrev 2022-02-25 21:41:45 följande:
    Dina är dock bra mycket tydligare och klart positiva :) 
    Mitt syntes inte så bra. Va svårt att ens få på bild. Lägger in en annan bild på samma test här. Jag börjar bli säker på spökstreck, även om man inte riktigt vill acceptera :/ 
    Åh okej :/ När ska du ha mens? Mina vanliga test var helt negativa ända fram till kvällen på äl+9, förutom dem som var early detection. Även på morgonen på äl+9 visade inte dem något. Jag testade dock positivt väldigt tidigt.. Om du inte är på BIM än så finns fortfarande en chans, håller tummarna :) 
  • Felicccccia
    PelloBello skrev 2022-02-26 17:23:24 följande:

Ännu ett spökstreck va? 

Ser tyvärr inget... Men kan vara bilden som är dålig också. När har du BIM?
  • PelloBello
    Felicccccia skrev 2022-02-26 17:28:16 följande:
    Ser tyvärr inget... Men kan vara bilden som är dålig också. När har du BIM?
    På måndag. Blev ett tydligt streck medans den arbetade som sedan blev svagare och svagare. Så pass att jag va säker på att det skulle bli tydligt positivt. Men när 3 min gått va det så sjukt svagt.  Aldrig varit med om förut på dessa :O 
    Syns irl, men fångas inte riktigt i kameran. När det torkat kom det klassiska tunna torkstrecket fram. 
  • Felicccccia
    PelloBello skrev 2022-02-26 17:51:01 följande:
    På måndag. Blev ett tydligt streck medans den arbetade som sedan blev svagare och svagare. Så pass att jag va säker på att det skulle bli tydligt positivt. Men när 3 min gått va det så sjukt svagt.  Aldrig varit med om förut på dessa :O 
    Syns irl, men fångas inte riktigt i kameran. När det torkat kom det klassiska tunna torkstrecket fram. 
    Oj, ja det låter lite konstigt.. Köp ett digitalt och testa imorgon på morgonen. Om det här var ett positivt test borde det synas på digitala imorgon. Lycka till :)
  • Symetrical
    PelloBello skrev 2022-02-26 17:23:24 följande:

Ännu ett spökstreck va? 

Jag ser på detta, även om det är väldigt svagt. Hoppas på ökning närmaste dagarna! ?????
  • PelloBello
    Symetrical skrev 2022-02-26 18:12:06 följande:
    Jag ser på detta, även om det är väldigt svagt. Hoppas på ökning närmaste dagarna! ?????
    Åh. Då håller jag kvar vid det lilla lilla hoppet jag har. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester