• Alipilian

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

• Bruno97
    Alipilian skrev 2022-02-25 14:15:22 följande:
    Någon som ser något på denna? 
    tyvärr ser inte jag något men kan vara att man får så dåliga bilder av att lägga ut här eller att jag har en dålig mobil så jag inte ser. Hoppas någon mer kan svara så du får ett till svar över vad den ser. Och få de svar du hoppas på. :)

är detta ett tidigt gravidtest? För vad är skillnad på tidig och testa ofta stickorna?
  • Alipilian
    Bruno97 skrev 2022-02-25 14:33:44 följande:
    tyvärr ser inte jag något men kan vara att man får så dåliga bilder av att lägga ut här eller att jag har en dålig mobil så jag inte ser. Hoppas någon mer kan svara så du får ett till svar över vad den ser. Och få de svar du hoppas på. :)

är detta ett tidigt gravidtest? För vad är skillnad på tidig och testa ofta stickorna?
    Nej. Det här är ett testa ofta. 
    Testa ofta mäter från 25 och testa tidigt från 10. 
  • nomina
    Felicccccia skrev 2022-02-25 13:54:23 följande:
    Hej,
    Jag började testa mig super tidigt.. redan äl+5 med sånna early detection strips, jag vet när jag hade min ägglossning.. och på dom fick jag jätte svagt streck till och från. Igår kväll på äl+9 tog jag två st olika vanliga test strips och fick svagt streck på alla, tog 6 st.. imorse tog jag en av varje igen och fick något starkare men fortfarande supersvaga streck.. bilderna är inte toppen men vad tror ni? Är det spökstreck? Vågar man hoppas? 
    Nerifrån och upp på bilden så ser det ju ut som en stegring och att strecket blir allt tydligare.
    Det är ju tidigt än så det borde ju bara fortsätta att bli starkare! :) 
    Håller tummarna för dig!
  • Bruno97
    Alipilian skrev 2022-02-25 14:46:02 följande:
    Nej. Det här är ett testa ofta. 
    Testa ofta mäter från 25 och testa tidigt från 10. 
    Menar du dagar då?

vad gör att du testar dig ?testa ofta? Är de för att du kan tro att de har gått längre än 25 eller närheten?
  • Alipilian
    Bruno97 skrev 2022-02-25 15:11:19 följande:
    Menar du dagar då?

vad gör att du testar dig ?testa ofta? Är de för att du kan tro att de har gått längre än 25 eller närheten?
    Nej, testerna mäter mängden hcg i urinen. Testa tidigt tester mäter lägre mängd och är alltså känsligare.
  • Felicccccia
    nomina skrev 2022-02-25 14:58:58 följande:
    Nerifrån och upp på bilden så ser det ju ut som en stegring och att strecket blir allt tydligare.
    Det är ju tidigt än så det borde ju bara fortsätta att bli starkare! :) 
    Håller tummarna för dig!
    Bilden med 6 test på rad är tagna med samma urin igår kväll. Man ser väldigt dåligt på bilderna, mycket tydligare i verkligheten. Det är två olika test därav olika styrka men alla av samma test är lika starka. Imorse tog jag två test, det syns knappt på bilden men dem var lite starkare, dock svaga fortfarande.. Hoppas.. 
  • Symetrical
    Alipilian skrev 2022-02-25 14:15:22 följande:
    Någon som ser något på denna? 
    Ser absolut på detta, om än svagt! Vilken cd är du på? :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester