• Olivträdet

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ser ni något?
  • Julle89

Hej skulle behöva er hjälp, jag har tagit ett RFSU testa ofta och tycker mig se ett streck. När jag sedan tar ett clearblue digital, dock inte med morgonurin, står det ?inte gravid? någon som har erfarenhet av detta ?
  • Julle89
    4BarnÅenCocaCola skrev 2022-04-02 10:46:53 följande:

Ser ni något? Är på äl+10 på ett ungefär.

Jag ser något svagt på ditt test
  • 4BarnÅenCocaCola
    Julle89 skrev 2022-04-02 17:20:51 följande:
    Jag ser något svagt på ditt test
    Tack för svar Glad!
    Är lite nervös att det ska vara rester från mitt missfall som fortfarande ger utslag, men tycker att jag anar en ökning så vi får se.
  • Klara1997

Bim -4 
    ej ett testa tidigt test, det blev ett plus nu iaf ???? 
    alla konstiga tecken jag haft var ett plus då ??
  • Klara1997
    Klara1997 skrev 2022-04-03 08:14:39 följande:
    Bim -4 
    ej ett testa tidigt test, det blev ett plus nu iaf ???? 
    alla konstiga tecken jag haft var ett plus då ??
    För känns ju väldigt starkt för ett spökstreck och det kom upp på 5 sek
  • Kanelkringla
    Klara1997 skrev 2022-04-03 08:31:21 följande:
    För känns ju väldigt starkt för ett spökstreck och det kom upp på 5 sek
    Det där ser inte ut som spökstreck! Håller tummarna!! <3 har du testat med andra tester med? Jag köpte olika sorter och testade för att alla kan ju inte visa spök!
  • Klara1997
    Kanelkringla skrev 2022-04-03 08:58:38 följande:
    Det där ser inte ut som spökstreck! Håller tummarna!! <3 har du testat med andra tester med? Jag köpte olika sorter och testade för att alla kan ju inte visa spök!
    Nej gjorde test för 3 dagar sedan men de visade otydligt supersvagt då 

men får köpa något mer test 

tack så mycket för svar 
  • Lojsan DN

Hej tjejer, jag upptäckte nått i morse som jag inte alls tänkt på innan.

Jag tog ett ÄL-test och ett gravtest (stickor) sen la jag dom bredvid varandra. Efter ett par minuter så hade jag ett positivt gravtest :D Kunde inte tro det jag såg för jag har ju ÄL typ nu. Så jag tog ett nytt gravtest som visade neg. Då kom jag på att mitt ÄL test har färgat av sig på graviditetstestet därför visade det positivt :( 

lägger in bild så ni ser vad jag menar. Jag ville bara tala om detta ifall om fler gjort misstaget. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester