-
Tack för svaret, det lugnar mig lite :) har beställt två digitala så hoppas på positivt där och att jag kan få en stegring efter bim. Fick inte det sistmajarg skrev 2022-04-05 11:52:07 följande:Tycker det ser positivt ut :)
-
Bim +3 idag ingen tant röd änsålänge.. men testade mig igår på morgonen så va de negativt? Har fått plus annars? är på ÄL+13 idag..
-
Hur kan du vara på ÄL+13 men samtidigt bim+3?Kahloromni skrev 2022-04-05 12:21:00 följande:
Bim +3 idag ingen tant röd änsålänge.. men testade mig igår på morgonen så va de negativt? Har fått plus annars? är på ÄL+13 idag..
-
Det där ser positivt ut!Contessa skrev 2022-04-05 11:09:18 följande:
Hej!
Äl+11 ungefär, vad tror ni? Båda bilderna inom tiden. Är så orolig för kemisk eller missfall igen
-
Kanelkringla gjorde ett igår med
detta kan man ju inte fundera på vilket resultat det blev
kan inte citera -
Vad tror ni?
-
Eller kanske är spökstreck? Oh har blivit så tokig nu av allt testande att det gjort mig blind..
det är rfsu. Efm urin och tror äl är +11 -
Jag tror jag blir galen snart! Äl+14/BIM-1. Alla tre tagna med samma första morgonurin, bilderna tagna inom 5-10 minuter. Vet inte om jag vågar tro på att det faktiskt kan vara något, eller om jag faktiskt haft den oturen att jag fått tre spökstreck samtidigt. Vad tror ni?
-
Bild 1 tagen efter 20 sekunder och bild 2 efter 3 min. Vad tror ni? Spök eller plus?
-
Bilderna hade visst hamnat i fel ordning. Understa bilden är tagen först och översta efter 3 minCriisseObst skrev 2022-04-05 17:44:07 följande:
Bild 1 tagen efter 20 sekunder och bild 2 efter 3 min. Vad tror ni? Spök eller plus?