• borisund

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

CriisseObst skrev 2022-04-05 17:44:07 följande:

Bild 1 tagen efter 20 sekunder och bild 2 efter 3 min. Vad tror ni? Spök eller plus

Jag har använt tester med exakt samma LOT-nr som det där, och har på två av tio stickor fått samma "färgdrag" i över och underkant, samt även ett streck sådär inom 3 minuter (det röda testet i inlägget ovanför ditt är ett av dem med samma LOT-nr).
    Har dock tyvärr ingen aning om det är + eller ett spöke :(
  • ankilarsson32
    Kahloromni skrev 2022-04-05 12:21:00 följande:

Bim +3 idag ingen tant röd änsålänge.. men testade mig igår på morgonen så va de negativt? Har fått plus annars? är på ÄL+13 idag..

Håller med. BIM +3 och äl +13 känns lite märkligt. visst kan man väl ha en lutealfas på 10 dagar men det är inte det vanligaste.
  • CriisseObst
    borisund skrev 2022-04-05 19:53:50 följande:
    Jag har använt tester med exakt samma LOT-nr som det där, och har på två av tio stickor fått samma "färgdrag" i över och underkant, samt även ett streck sådär inom 3 minuter (det röda testet i inlägget ovanför ditt är ett av dem med samma LOT-nr).
    Har dock tyvärr ingen aning om det är + eller ett spöke :(
    Jodå, strecket stämde för mig! Testa CB, tog de nya digitala och ett early. 
  • borisund
    CriisseObst skrev 2022-04-06 13:21:16 följande:
    Jodå, strecket stämde för mig! Testa CB, tog de nya digitala och ett early. 

Det stämde för mig också! Tog ett CB med veckoindikator nu på morgonen. 

• CriisseObst
    borisund skrev 2022-04-06 14:40:21 följande:

Det stämde för mig också! Tog ett CB med veckoindikator nu på morgonen. 

Grattis Glad
  • Neeaaa

är detta ett spök? 
    ja jag har plockat isär testet och ja det är inom test tiden

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester