Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som ser något? Tacksam för svar
Någon som ser något? Tacksam för svar
Vad tror vi om detta testet? är det många spökstreck på testa tidigt testet? Tog även ett från RFSU där jag tycks se ett svagt sträck med.
äl+9/10
1 svagt sträck på apotekets test i tisdags eftermiddag.
1 negativt RFSU test tisdag kväll
1 negativt RFSU onsdag morgon
1 positivt igår eftermiddag. Clearblue
1 Negativt denna morgon. Clearblue
2 av 5 har alltså varit positiva. Kan det vara möjligt att få spöksträck på två tester från olika märken?
Jag börjar med att jag förstår ingenting.
Jag hade mens den 26 feb, tidig ÄL redan Cd 11. Sen har jag haft lite symtom efter ÄL så då tog jag tester men alla visade neg. Min mens kom 2 dagar tidigare en beräknat den 21 mars, men den har inte varit lika riklig som den brukar. Jag har fortfarande en konstig känsla i kroppen så jag tog ett testa tidigt test i dag Cd 6 och vet ni vad?! Det visade positivt :D Så jag tog ett digitalt och det var *inte gravid ;( Så vad ska jag tro?
Kan någon se något?
Jag börjar med att jag förstår ingenting.
Jag hade mens den 26 feb, tidig ÄL redan Cd 11. Sen har jag haft lite symtom efter ÄL så då tog jag tester men alla visade neg. Min mens kom 2 dagar tidigare en beräknat den 21 mars, men den har inte varit lika riklig som den brukar. Jag har fortfarande en konstig känsla i kroppen så jag tog ett testa tidigt test i dag Cd 6 och vet ni vad?! Det visade positivt :D Så jag tog ett digitalt och det var *inte gravid ;( Så vad ska jag tro?
Kan någon se något?