-
Jo, jag testade med äl-stickor denna månad så har superkoll på när den var (smiley den 22 mars, CB digital). Nu tog jag ett veckotest och på den står det 2-3 veckor så något verkar ju hända :) I onsdags stod det 1-2. Nu ska jag officiellt sluta testa, blir för snurrig och galen i huvudet, och lita på det digitala testet <3Cattisl skrev 2022-04-10 05:35:01 följande:Vänta nån dag till och testa då. Kan du haft senare ÄL än du tror ? Om du har koll på ÄL och BIM så borde strecket bli starkt snabbt
-
Hej!
Jag är på ÄL +10 och är helt klart en testnarkoman. Min kropp skriker att jag är gravid med morgonens test visade negativt (det är givetvis väldigt tidigt fortfarande), men testade igen nu på eftermiddagen efter att ha hållt mig i 5 timmar och får vad jag tycker är ett svaaaagt sträck.
Är jag galen eller finns det något där?
-
Jag ser ett svagt streckEmzor1 skrev 2022-04-10 14:30:46 följande:
Hej!
Jag är på ÄL +10 och är helt klart en testnarkoman. Min kropp skriker att jag är gravid med morgonens test visade negativt (det är givetvis väldigt tidigt fortfarande), men testade igen nu på eftermiddagen efter att ha hållt mig i 5 timmar och får vad jag tycker är ett svaaaagt sträck.
Är jag galen eller finns det något där?
-
ÄL +10 och BIM -5 med eftermiddagsurin. Ser själv ett svagt rosa streck men vågar inte riktigt tro på det. Har en del symtom oxå..
-
Det är ju jättelikt mitt test, samma äl+ dag också! Tänk om vi båda plussar nu inom de närmsta dagarna, så roligt!Cinapuffen skrev 2022-04-10 18:52:42 följande:
ÄL +10 och BIM -5 med eftermiddagsurin. Ser själv ett svagt rosa streck men vågar inte riktigt tro på det. Har en del symtom oxå..
ser ett sträck!
-
Det var tack vare ditt test som jag bestämde mig för att testa oxå!Emzor1 skrev 2022-04-10 18:58:12 följande:Det är ju jättelikt mitt test, samma äl+ dag också! Tänk om vi båda plussar nu inom de närmsta dagarna, så roligt!
ser ett sträck!
-
Jasså? Så himla roligt ju! Hoppas det är vår tur nuCinapuffen skrev 2022-04-10 19:21:09 följande:Det var tack vare ditt test som jag bestämde mig för att testa oxå!
-
Någon som ser något? BIM-4, ÄL+10/11
-
Äl+13. Tvivlar på att någon ser nåt men testar att lägga in bilden här ändå.
-
Härligt!HejsanJenny skrev 2022-04-10 07:34:04 följande:Jo, jag testade med äl-stickor denna månad så har superkoll på när den var (smiley den 22 mars, CB digital). Nu tog jag ett veckotest och på den står det 2-3 veckor så något verkar ju hända :) I onsdags stod det 1-2. Nu ska jag officiellt sluta testa, blir för snurrig och galen i huvudet, och lita på det digitala testet <3
kom ihåg att ett positivt ÄL test inte bestämmer när ÄL sker så den kan ha varit 2-3 dgr senare
grattis iaf