Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser ni nåt?
Visst är dwtta positivt? Taget inom testtiden och bmi -5. Igår var testena totalt blanka.
ser ni något? Och vad är era erfarenheter med Clearblue? :)
Visst är dwtta positivt? Taget inom testtiden och bmi -5. Igår var testena totalt blanka.
Gjorde ett test igår som inom tiden fick ett smalt streck ( högst upp på bilden) imorse gjorde jag ett nytt test som efter 10 minuter va negativt men sen efter någon timme ser det ut såhär (längst ner på bilden). Måste väl vara torkstreck eller färgrester? Bara konstigt båda ser ut såhär ( en inom tiden och en efter tiden)
Hej, skulle behöva hjälp med att tyda mitt test.
hade äl den 21/3 och har nu 7 dagar kvar till BIM, har haft spända/ömma bröst sen 3 dagar efter äl och känt mig både ovanligt trött samt haft hugg höger sida vid äggstocken tror jag, imorse gjorde jag ett test som var negativt, men har en känsla i kroppen så gjorde ett nytt test när jag kom hem från jobbet som då visade ett svagt streck? är det möjligt att det är positivt eller kan det vara ett spökstreck? Vet att jag borde testa om en vecka men nu har jag ändå testat idag o tänker att ni kanske ser något o kan hjälpa mig :) har Någon varit med om att det varit negativt på morgonen och sedan blivit positivt på eftermiddagen?
hade 3 st missfall förra året så har lagt barnskapandet åt sidan i ca 6 månader, detta är första försöket efter vårt uppehåll
Hej, skulle behöva hjälp med att tyda mitt test.
hade äl den 21/3 och har nu 7 dagar kvar till BIM, har haft spända/ömma bröst sen 3 dagar efter äl och känt mig både ovanligt trött samt haft hugg höger sida vid äggstocken tror jag, imorse gjorde jag ett test som var negativt, men har en känsla i kroppen så gjorde ett nytt test när jag kom hem från jobbet som då visade ett svagt streck? är det möjligt att det är positivt eller kan det vara ett spökstreck? Vet att jag borde testa om en vecka men nu har jag ändå testat idag o tänker att ni kanske ser något o kan hjälpa mig :) har Någon varit med om att det varit negativt på morgonen och sedan blivit positivt på eftermiddagen?
hade 3 st missfall förra året så har lagt barnskapandet åt sidan i ca 6 månader, detta är första försöket efter vårt uppehåll
Brukar tento ge spökstreck?
Tog ut den ut plasthållaren för att plasten reflektera i kameran.
Jag är nu på bim +23 och börjar bli gaaaalen. Fortfarande graviditetssymptom, illamående, svullen, svamp i underlivet (yay), halsbränna, trötthet osv. Försöker att inte ta fler gravtest för de är alltid negativa så vet inte vart jag ska ta vägen... Tog ett i morse och tyckte mig se ett litet streck men inte där det "ska" vara, utan på den mer glansiga delen. Kan det vara där? Se pilen.
Vad tror ni? Är jag galen eller måste jag vara vänta på att mensen ska komma då testen jag tar är negativa?