• majarg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Littlemisssunshinee skrev 2022-03-30 10:10:14 följande:

Jag är nu på bim +23 och börjar bli gaaaalen. Fortfarande graviditetssymptom, illamående, svullen, svamp i underlivet (yay), halsbränna, trötthet osv. Försöker att inte ta fler gravtest för de är alltid negativa så vet inte vart jag ska ta vägen... Tog ett i morse och tyckte mig se ett litet streck men inte där det "ska" vara, utan på den mer glansiga delen. Kan det vara där? Se pilen.

Vad tror ni? Är jag galen eller måste jag vara vänta på att mensen ska komma då testen jag tar är negativa? Tyst

Hej, vet inte riktigt vad din pil är tänkt att peka på? :) men det är inte där andra strecket syns. 
    utifrån din bild ser jag tyvärr inget :/ testa ett digitalt istället :) 

lycka till!

• Emzor1

Littlemissunshinee: 

Som du skriver så är det inte där sträcket ska vara, jag får också sträck där och misstänker att det blir så efter att testet "sugit upp" urinen - får så på både ägglossningstest och graviditetstester tyvärr.. :(

• majarg
    Littlemisssunshinee skrev 2022-03-30 10:10:14 följande:

Jag är nu på bim +23 och börjar bli gaaaalen. Fortfarande graviditetssymptom, illamående, svullen, svamp i underlivet (yay), halsbränna, trötthet osv. Försöker att inte ta fler gravtest för de är alltid negativa så vet inte vart jag ska ta vägen... Tog ett i morse och tyckte mig se ett litet streck men inte där det "ska" vara, utan på den mer glansiga delen. Kan det vara där? Se pilen.

Vad tror ni? Är jag galen eller måste jag vara vänta på att mensen ska komma då testen jag tar är negativa? Tyst

Sorry! insåg att jag inte läste hela din text innan jag svarade :P tycker du ska testa ett digitalt :)
  • 4BarnÅenCocaCola

Fick MA konstaterat i januari i vecka 13 där fostret hade avstannat i v 7. Hade sedan ett krångligt missfall där jag blödde/hade bruna flytningar i 8 veckor. Gravtesten bleknade snabbt och fyra veckor efter blödningsstart var det nästintill helt borta. Har därför inte testat igen. Nu är det två veckor sedan blödningen slutade, testade idag och fick ett svagt, svagt rosa streck (vet inte om ni ser ens). KAN det finnas graviditetsrester kvar tror ni eller ska jag tro på ny grav (eller ingenting förstås)? Kan säga att det känns väldigt osannolikt då vi har fått till det EN enda gång Flört

• Elina24
    nathalie85 skrev 2022-03-28 14:41:33 följande:

Visst är dwtta positivt? Taget inom testtiden och bmi -5. Igår var testena totalt blanka.

Ja jag ser nåt!
  • Kanelkringla

Vet inte om jag fick spökstreck eller om det bara är jag som ser ett streck? Jag har aldrig tidigare fått spökstreck eller positivt så vet inte  hur de skiljer sig åt! ser ni något eller inbillar jag mig? Bim-3

• Klara1997
    Kanelkringla skrev 2022-03-30 15:43:42 följande:

Vet inte om jag fick spökstreck eller om det bara är jag som ser ett streck? Jag har aldrig tidigare fått spökstreck eller positivt så vet inte  hur de skiljer sig åt! ser ni något eller inbillar jag mig? Bim-3

Jag ser något svagt där 
  • Brallans
    Kanelkringla skrev 2022-03-30 15:43:42 följande:

jag ser också ett svagt streck :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester