• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Selma87 skrev 2022-04-13 09:57:56 följande:
    Någon som vill hjälpa mig att tyda detta? :)
    Ser tyvärr inget :(
  • Neeaaa

Hej!
    hur skulle ni tolka detta?
    det kom inom tiden nästan direkt faktiskt. det är rosa i verkligheten :)

bim-2 eller 3

kramar 
  • Neeaaa
    Neeaaa skrev 2022-04-14 08:54:00 följande:
    Hej!
    hur skulle ni tolka detta?
    det kom inom tiden nästan direkt faktiskt. det är rosa i verkligheten :)

bim-2 eller 3

kramar 
    Oj vilken dålig kvalitet de blev :(((
  • Fialotta122

Hjälp!

Är det alltid 2 streck på clearblue fertilitetsmonitor graviditets stickor? Fick positivt på 1 av dom och de resterande var negativa. Den ena var då dagen efter de positiva. 

Den längst ner gav positiv och den som är över gav negativ

• Lojsan DN
    Fialotta122 skrev 2022-04-14 19:29:02 följande:

Hjälp!

Är det alltid 2 streck på clearblue fertilitetsmonitor graviditets stickor? Fick positivt på 1 av dom och de resterande var negativa. Den ena var då dagen efter de positiva. 

Den längst ner gav positiv och den som är över gav negativ

Grattis! 

Ja tyvärr är det alltid 2 streck på de testen, alltid ett som är svagare. Som en annan skrev i gruppen, så är de inte till för att läsas av som ett vanligt gravtes. 

• omduvill

ser detta positivt ut eller är det bara jag som ser det? har BIM 21/4, men har redan spytt 2 gånger. Blir väldigt dålig kvalitet när man laddar upp bilder här dock

• nilje

Är på ÄL +10 och tog ett Clearblue gravtest (alldeles för tidigt, jag vet. Blir knäpp av +3 års försök). Det ser ut som nedan. Jag har aldrig någonsin på mina +3 år fått spökstreck på gravtest, men vad säger ni om mitt test? Kan det vara svagt positivt tro? Jag har fått tydliga + på dessa test vid äl+14 förut så jag vet ju hur de ser ut då. Kan detta vara ett + men väldigt tidigt? Det kom upp på 1 min.

• Cashili33
    omduvill skrev 2022-04-15 15:26:22 följande:

ser detta positivt ut eller är det bara jag som ser det? har BIM 21/4, men har redan spytt 2 gånger. Blir väldigt dålig kvalitet när man laddar upp bilder här dock

Ledsen men att spy en vecka före BIM har nog inte med gravidillamående att göra. det kommer oftast runt v 6-7. Skulle tro du mår illa av ngt annat. 
  • omduvill
    Cattisl skrev 2022-04-15 17:16:48 följande:
    Ledsen men att spy en vecka före BIM har nog inte med gravidillamående att göra. det kommer oftast runt v 6-7. Skulle tro du mår illa av ngt annat. 

När jag läst på 1177 och libero så står det att man redan i vecka 4 kan få illamående. Eftersom jag har kräkfobi och inte spytt sen jag var 13 år (är 22 år idag) känns något konstigt. Men jag förstår hur du menar, är själv chockad över hur tidigt illamåendet har kommit om jag är gravid.

• Nathaliextnf
    nilje skrev 2022-04-15 17:03:37 följande:

Är på ÄL +10 och tog ett Clearblue gravtest (alldeles för tidigt, jag vet. Blir knäpp av +3 års försök). Det ser ut som nedan. Jag har aldrig någonsin på mina +3 år fått spökstreck på gravtest, men vad säger ni om mitt test? Kan det vara svagt positivt tro? Jag har fått tydliga + på dessa test vid äl+14 förut så jag vet ju hur de ser ut då. Kan detta vara ett + men väldigt tidigt? Det kom upp på 1 min.

Det ser ut som ett svagt plus :) kanske ska testa deras andra test, för visst finns det ett testa tidigt digitalt nu? 

håller tummarna för dig!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester