Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
tack för svar! Ja visst är de alldeles för tidigt. Men man är ju så nyfiken!! ska göra detta, återkommer!
tack för svar! Ja visst är de alldeles för tidigt. Men man är ju så nyfiken!! ska göra detta, återkommer!
Har tagit lite väl många tester för att det ska vara hälsosamt, men har alltså fått 3-4 svaga plus samt några negativa på RFSU och cb ultra tidigt med eftermiddagsurin. Imorse fick jag detta igen (tydligare i verkligheten och inom tiden), är det spök?
Är så förvirrad? Är jag gravid eller inte?
Har försökt med nr 2 i 8 månader och min cykel är helt rubbad så BIM är ganska oklar. Men tog precis detta test som ser ut såhär? Tog även ett clearblue digital som visade inte gravid. Jag fick upp hoppet lite men det försvann lika fort. Någon som har en solskenshistoria?
Spökstreck? Eller svagt? ????????
Spökstreck? Eller svagt? ????????
Jag känner mig lite orolig. BIM var onsdag, då visade stickan helt blankt men CB digitalt gav 1-2 veckor.
Torsdag var första gången det visades svagt på en sticka. Ser ur som minimal (om någon?) stegring alls. Fotot visar torsdag, fredag i mitten och idag, lördag morgon längst till höger. Känns inte ljust. Borde inte strecket och stegringen vara mer märkbar så många dagar efter BIM?