• MissMiaMaaria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tack för svar!  Glad Ja visst är de alldeles för tidigt. Men man är ju så nyfiken!! ska göra detta, återkommer!

• Emzor1

Har tagit lite väl många tester för att det ska vara hälsosamt, men har alltså fått 3-4 svaga plus samt några negativa på RFSU och cb ultra tidigt med eftermiddagsurin. Imorse fick jag detta igen (tydligare i verkligheten och inom tiden), är det spök?

Är så förvirrad? Är jag gravid eller inte?

• Selma87
    Elin1991 skrev 2022-04-12 14:22:52 följande:

Har försökt med nr 2 i 8 månader och min cykel är helt rubbad så BIM är ganska oklar. Men tog precis detta test som ser ut såhär? Tog även ett clearblue digital som visade inte gravid. Jag fick upp hoppet lite men det försvann lika fort. Någon som har en solskenshistoria? 

Tycker det ser positivt ut!
  • lipa3646
    warmefjord skrev 2022-04-13 13:20:40 följande:

Spökstreck? Eller svagt? ????????

Jag ser ett svagt streck ????
  • warmefjord
    lipa3646 skrev 2022-04-13 13:55:33 följande:
    Jag ser ett svagt streck ????
    Jag med, men vet inte om jag vågar tro på det när det är så svagt. ????
  • Lojsan DN
    MissMiaMaaria skrev 2022-04-13 08:39:55 följande:
    Va tror ni om detta? ägglossning +9. Hade blivit så fantastisk glad! Vilken påsk present! Vågar man hoppas? MA i feb. Har ont i brösten, svanken samt trött. Och idag mår jag illa. Jag ser ett liitet svagt stäck. Håller tummar och tår. Är ett test från CB Fertilitets monitor

Otroligt tacksam för svar <3
    Jag vill inte vara en glädjedödare nu, men på de testerna visar det ett svagt streck fast det är negativt. Jag vet för jag har också den monitorn.
    Men man får hoppas att det blir en stegring för dig :D 
  • Jahoppsan5
    HejsanJenny skrev 2022-04-09 09:34:35 följande:

Jag känner mig lite orolig. BIM var onsdag, då visade stickan helt blankt men CB digitalt gav 1-2 veckor. 
    Torsdag var första gången det visades svagt på en sticka. Ser ur som minimal (om någon?) stegring alls. Fotot visar torsdag, fredag i mitten och idag, lördag morgon längst till höger. Känns inte ljust. Borde inte strecket och stegringen vara mer märkbar så många dagar efter BIM? 

Gud vad sjukt! Jag sitter i exakt samma båt!!! Hur går det för dig??
  • Cashili33
    MissMiaMaaria skrev 2022-04-13 08:39:55 följande:
    Va tror ni om detta? ägglossning +9. Hade blivit så fantastisk glad! Vilken påsk present! Vågar man hoppas? MA i feb. Har ont i brösten, svanken samt trött. Och idag mår jag illa. Jag ser ett liitet svagt stäck. Håller tummar och tår. Är ett test från CB Fertilitets monitor

Otroligt tacksam för svar <3
    Ger inte alltid denna typen av digitala stickor två streck ? Dessa är tyvärr inte till för att avläsas manuellt, utan monitorn skall ge ?svaret? 
    håller ändå tummarna!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester