-
Ser tyvärr ingentingankilarsson32 skrev 2022-04-16 17:22:59 följande:äl +8 eftermiddag. Syntes direkt och tydligare efter 5 min. inbillning?
-
Cattisl skrev 2022-04-16 20:05:06 följande:Var ju inte på Niljes inlägg det kommenterats om att spy utan i ett inlägg med en som inte ens fått + utan va en vecka före BIM : )
en vecka kan göra stor skillnad även om få spyr massor redan tidigt när hcg är lågt
jaha, blandat ihop dem.
ja det är sant. Men även där 1 vecka innan bim kan göra mycket om HCG är högt också. Jag spydde 1 vecka innan bim kanske 6 dagar på gyn gjorde man blodprov på hcg visade att jag hade ganska högt hcg 6-7 dagar innan bim trodde jag hade fått utomkved. Men nej det låg bebis i magen : ) så omöjligt är det inte.
men jag förstår hur du och de andra tänker.
-
Omermammashjerta skrev 2022-04-17 09:34:55 följande:
jaha, blandat ihop dem.
ja det är sant. Men även där 1 vecka innan bim kan göra mycket om HCG är högt också. Jag spydde 1 vecka innan bim kanske 6 dagar på gyn gjorde man blodprov på hcg visade att jag hade ganska högt hcg 6-7 dagar innan bim trodde jag hade fått utomkved. Men nej det låg bebis i magen : ) så omöjligt är det inte.
men jag förstår hur du och de andra tänker.
Jag förstår : ) Med så högt hcg lär också ditt grav test varit starkt. i det fall jag kommenterade så såg jag knappt en linje. Har själv haft väldigt starka test 4-5 dgr före BIM.
glad påsk
-
Tack så mycket!! :) Det ger mig hopp att höra att du är i v. 20 nu efter ditt MA. Fantastiskt!Nathaliextnf skrev 2022-04-16 09:38:48 följande:Stort grattis!! Jag hade själv ett MA i oktober och är nu gravid i v20 :) men jag förstår din oro. Min släppte nu efter rul ;)
-
Detta? Bim +3
-
Man kan se nån skuggaCrissy skrev 2022-04-18 08:58:29 följande:
Detta? Bim +3
när hade du ägglossning ? -
Ca 31 mars
-
Omermammashjerta skrev 2022-04-16 12:31:01 följande:
ÅHHHH STORT GRATTIS !!!
så glad för din skull! Klart det håller sig tyvärr vet jag hur svårt det är att inbilla sig att allt kommer gå bra. Vi har försökt 2 år eller inte riktigt försökt men tyvärr inte kunnat bli gravid pga. Endomstrios.
allt går! Jätte glad för din skull. Många styrkekramar till dig. Och om det lugnar så spydde jag också lika tidigt som dig. så Omöjligt som andra skriver att det är att spy tidigt stämmer inte. Jag är levande bevis och du och säkert många andra. Spyr fortfarande är i v 7.
Tack så hemskt mycket! Vi har försökt i 3 år varav 2 år utan att bli gravida alls. Det senaste året har jag fått 4 missfall och 1 utomkvedshavandeskap. Nu hoppas jag att det är vår tur.
Håller tummarna för att allt går bra för dig med, och att ditt illamående släpper snart. :)
-
Spökstreck eller svagt positivt? är rfsu testa tidigt på äl+11 -
Då tycker jag strecket borde vara starkare vid detta lagetCrissy skrev 2022-04-18 11:01:54 följande:
Ca 31 mars
du får se om det ökar