• MariaNathalie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

SaandraR skrev 2022-04-22 14:23:24 följande:
    RFSU testa ofta på bim dagen. Är RFSU kända för spök streck? visst är de ett svagt streck? Men lite väl svagt för att vara på bim?
    Positivt 
    grattis 
  • Bellesia

Kontrollstreck efter 5min, giltigt eller ogiltigt test?

Dag 38 utan mens, haft menssmärtor i över en vecka utan mens. Hade oskyddat men tror utanför ÄL-ram samt att han ska ha lämnat sitt utanför... Passar inte att bli gravid nu ????
  • Lilloppan
    SaandraR skrev 2022-04-22 14:23:24 följande:
    RFSU testa ofta på bim dagen. Är RFSU kända för spök streck? visst är de ett svagt streck? Men lite väl svagt för att vara på bim?
    Detta var mitt på bim! Och då hade jag fått 2-3 på digitalt dagen innan, i vecka 17 nu. Dessa test blir starka sååå långsamt upplever jag. Det där är helt positivt. Stort grattis!
  • SaandraR
    MariaNathalie skrev 2022-04-22 22:02:13 följande:
    Positivt 
    grattis 
    Nej tror faktiskt det är spök då ett annat test blev neg. 
  • SaandraR
    Lilloppan skrev 2022-04-23 08:04:57 följande:
    Detta var mitt på bim! Och då hade jag fått 2-3 på digitalt dagen innan, i vecka 17 nu. Dessa test blir starka sååå långsamt upplever jag. Det där är helt positivt. Stort grattis!
    Jag tror faktiskt inte det då ett annat test blev neg. Ska ta ett digitalt för att va på säkra sidan. 
  • SelmaMalte
    SaandraR skrev 2022-04-23 08:55:55 följande:
    Jag tror faktiskt inte det då ett annat test blev neg. Ska ta ett digitalt för att va på säkra sidan. 

Detta är mitt spöksträck på RFSU för några veckor sedan. Tyvärr fått flera den senaste tiden..
  • SaandraR
    SelmaMalte skrev 2022-04-23 22:43:36 följande:
    Detta är mitt spöksträck på RFSU för några veckor sedan. Tyvärr fått flera den senaste tiden..
    Tråkigt när det blir så.. ingen idé att köpa rfsu nån mer gång då
  • Jbskog

kan detta vara ett streck? Trots att ägglossningstestet överst i bild inte visar mer positivt? 

• xnfsm
    Jbskog skrev 2022-04-25 10:09:36 följande:

kan detta vara ett streck? Trots att ägglossningstestet överst i bild inte visar mer positivt? 

Ser positivt ut enligt mig. Min äl-test gav också svagt utslag trots att jag hade äl. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester