• Vendela18

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag ser men dem har lurat mig många ggr dessa tester så hade väntat några dagar sen tagit ett annat, tills man ser tydligt rosa linje som e stark hade jag intr litat på dem av egen erfarenhet. 

• Cashili33
    N95 skrev 2022-09-16 00:10:22 följande:

vad är de där för slags streck? Har gjort några test och det kommer upp ett sånt där streck på samma ställe. 
    På helt fel ställe dessutom 

Jag ser inget streck där på dina bilder,  men jag har sett flera test som blir så. det är inget att bry sig om. Tyvärr är testet negativt 
  • Cashili33
    Neeaaa skrev 2022-09-16 14:12:00 följande:
    Tog ett Nytt test. Höll mig i 1 timme.. vågar jag tro på detta
    Jag har svårt att se ett andra streck och är det så svagt skulle jag räkna det som negativt ännu. 
    kanske att jag ser en liten liten skugga på bilden med två test ( nedersta testet). ta ett till om två dagar och se om strecket är rött 
  • Neeaaa
    Cashili33 skrev 2022-09-16 14:55:04 följande:
    Jag har svårt att se ett andra streck och är det så svagt skulle jag räkna det som negativt ännu. 
    kanske att jag ser en liten liten skugga på bilden med två test ( nedersta testet). ta ett till om två dagar och se om strecket är rött 
    Tack för att du tittade. Det är väldigt dålig kvalitet på bilderna. Men strecket är rött på den senaste bilden. Men ska absolut ta nya test framöver :) 
  • L 91
    Jbskog skrev 2022-09-18 13:43:15 följande:

någon som ser? 

Kanske möjligtvis något.. 
  • Ammyloulou

Hej! Vet att det är gaaaalet tidigt bim -6 eller -7 men är det någon som ser nåt här? Testlagrets stickor
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester