• Maymom

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ammyloulou skrev 2022-09-19 14:17:31 följande:

Hej! Vet att det är gaaaalet tidigt bim -6 eller -7 men är det någon som ser nåt här? Testlagrets stickor
    Tycker att jag anar nåt. Men hade ju inte litat på det så tidigt, om det inte kan vara så att ÄL skedde tidigare?
  • Ammyloulou
    Maymom skrev 2022-09-19 14:39:26 följande:
    Tycker att jag anar nåt. Men hade ju inte litat på det så tidigt, om det inte kan vara så att ÄL skedde tidigare?

Tack för att du kikade. Vet att det är alldeles för tidigt men blev så nyfiken när jag tyckte jag såg nåt. 

• Cashili33
    Ammyloulou skrev 2022-09-19 14:17:31 följande:
    Hej! Vet att det är gaaaalet tidigt bim -6 eller -7 men är det någon som ser nåt här? Testlagrets stickor
    Ser inget .. ser ut som för mkt vätska på remsan 
  • Ammyloulou
    Cashili33 skrev 2022-09-19 21:28:00 följande:
    Ser inget .. ser ut som för mkt vätska på remsan 
    Tog nytt nu hih
  • Solros22

Är det bara jag eller ser det ut som att det är två sträck?? 

babyplan testa tidigt. Bim-5

• Ammyloulou
    Solros22 skrev 2022-09-20 13:42:59 följande:

Är det bara jag eller ser det ut som att det är två sträck?? 

babyplan testa tidigt. Bim-5

jag kan ana två streck absolut!

• Solros22

Eller är det ett torksträck? 

vad är den allmänna uppfattningen om babyplans tester? Tycker man ofta kan ana teststräcket å att det är nåt där men ändå inte gravid? 🤔

• Blomsan

Är detta positivt? är på dag 32 nu och brukar ha cyklar 29-35,
    såg inget streck först när jag kollade men typ efter 10min och när det torkat såg det ut såhär 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester