Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Efter några minuter..
Efter några minuter..
Efter några minuter..
Testat med morgonurin, avläst inom 10 minuter så som det står på förpackningen.
Har läst mycket om så kallade spökstreck. Det ser lite grått ut på bilden men är blått irl.
Jag är bim -3 och anledningen till att jag testar nu är för att jag ska ut och resa på torsdag..
Jag borde kanske bara ta ett nytt test, vad tror ni?
Nåhon som varit med om detta 2 possitiva och 1 negatov, den digitala testar den 10ml alltså 6 dagar tidigare medans dem andra testar från 25ml. kan någon förklara för blir knäpp snart.
Nåhon som varit med om detta 2 possitiva och 1 negatov, den digitala testar den 10ml alltså 6 dagar tidigare medans dem andra testar från 25ml. kan någon förklara för blir knäpp snart
.
Testat med morgonurin, avläst inom 10 minuter så som det står på förpackningen.
Har läst mycket om så kallade spökstreck. Det ser lite grått ut på bilden men är blått irl.
Jag är bim -3 och anledningen till att jag testar nu är för att jag ska ut och resa på torsdag..
Jag borde kanske bara ta ett nytt test, vad tror ni?
Heej nej den mirreesta äe ragen igår dessa 2 idag dock inte samma urin nej gjorde testerna efterniddag.
den översta är 6 dagar inann man ska ultra tidig eller vad det kallas men tror det är spök alla för har mensvärk nu ska få mens om 4 dagar. så den digitala var nog rätt . tack för svar👍
såhär ser dem ut
såhär ser dem ut