• TrueResolution

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mikaelamini skrev 2022-09-07 20:57:41 följande:
    Tror ni detta är positivt eller spök? Är på äl+9 efter första försöket sedan yngsta föddes. Har svårt att tro att det tog sig på första försöket och dessutom med bara ett ligg. Någon som fått falskt positivt av rfsu testa tidigt? 

Men gud det där syns tydligt jämfört med många andra svaga vid ÄL+9!! Håller tummarna för att du får starkare streck om någon dag! 

Klart att risken alltid finns det är spökstreck osv men det ser absolut mer ut som något positivt, hejjahejja! Cool

• Cashili33
    Mikaelamini skrev 2022-09-07 20:57:41 följande:
    Tror ni detta är positivt eller spök? Är på äl+9 efter första försöket sedan yngsta föddes. Har svårt att tro att det tog sig på första försöket och dessutom med bara ett ligg. Någon som fått falskt positivt av rfsu testa tidigt? 
    Tror nog det är början på något bra :) 
  • Cashili33
    Tomatfluff skrev 2022-09-07 21:07:23 följande:
    Skuggor på båda eller kan man hoppas på det bästa, vad tror ni?
    Svårt att säga när det är så otroligt svagt. är det ngn färg i strecken ? Om det är grått skulle jag nog avvakta 2-3 dgr och ta ett nytt test 
  • Trana123

är detta det klassiska spökstrecket på cb early? Kom efter ca 4 min. ser mer blått ut i verkligheten! 

aldrig använt dem tidigare så bara nyfiken 😆 på ÄL+11 idag, massa flytningar å mensvärk är det enda jag känner! 

men kan ju lika gärna va mensen på g!

• FasterOwe

Hej! 

jag ska köpa nytt pch testa igen imornbitti, men jag är lite nyfiken på vad ni tror. 
    jag fick en väldigt mesig blödning på äl+11, som övergick i vad som säkert var mens. Sista dagen jag blödde var på bim så alltså fyra dagar totalt. 
    Har ändå känt mig varm, trött och lite illamående. Är förkyld och har en ettåring som inte sover så bra just nu som kan förklara det. 

Men kombinationen av måendet och den extremt tidiga mensen, alltid äl+14 annars, gjorde att jag tog ett test. Mitt på dagen, efter en jättestor kopp kaffe och efter att jag redan hade kissat. 

Det finns ett streck, men frågan är om det bara är spök. Vad tror ni?

• Våren23

Hej!
    Skulle behöva hjälp ang tolkning av rfsu grav.test. Jag ser ett svagt streck men är inte helt säkert om det är positivt?

• FasterOwe
    Våren23 skrev 2022-09-08 16:20:14 följande:

Hej!
    Skulle behöva hjälp ang tolkning av rfsu grav.test. Jag ser ett svagt streck men är inte helt säkert om det är positivt?

Positivt tror jag. Vart i cykeln är du?
  • Våren23
    FasterOwe skrev 2022-09-08 16:35:56 följande:
    Positivt tror jag. Vart i cykeln är du?
    Tack för svaret! Är i ÄL+10, tänker att vänta 2-3 dagar till o testa igen kanske.
  • FasterOwe
    Våren23 skrev 2022-09-08 16:46:45 följande:
    Tack för svaret! Är i ÄL+10, tänker att vänta 2-3 dagar till o testa igen kanske.
    Isf tror jag definitivt ja. 🤞🏽
  • Cashili33
    FasterOwe skrev 2022-09-08 16:11:07 följande:

Hej! 

jag ska köpa nytt pch testa igen imornbitti, men jag är lite nyfiken på vad ni tror. 
    jag fick en väldigt mesig blödning på äl+11, som övergick i vad som säkert var mens. Sista dagen jag blödde var på bim så alltså fyra dagar totalt. 
    Har ändå känt mig varm, trött och lite illamående. Är förkyld och har en ettåring som inte sover så bra just nu som kan förklara det. 

Men kombinationen av måendet och den extremt tidiga mensen, alltid äl+14 annars, gjorde att jag tog ett test. Mitt på dagen, efter en jättestor kopp kaffe och efter att jag redan hade kissat. 

Det finns ett streck, men frågan är om det bara är spök. Vad tror ni?

Ser inget 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester