• liiisaa89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Blomsan skrev 2022-09-20 17:34:50 följande:
    Är detta positivt? är på dag 32 nu och brukar ha cyklar 29-35,
    såg inget streck först när jag kollade men typ efter 10min och när det torkat såg det ut såhär 
    Man ser ju ett streck frågan är bara om man ska kolla efter 10 min. 
    Men gåll hoppet uppe och testa igen i morgon bitti :) håller tummarna!!
  • Linsloppan

Hej!

Jag är helt ny här på familjeliv och även i djungeln bland alla graviditetstest. Jag är på bim-5 och tog ett test imorse som såg ut såhär, ser ni något eller inbillar jag mig kanske bara?
  • Prisma55

Hur ska detta tolkas? Tycker mig se ett svagt plus. BIM plus 6 så borde ge starkare utslag kan man tycka. Detta är taget nu på kvällen. Har även världens svullnaste mage, kan inte i närheten knäppa något par av mina byxor, inte ens 2 storlekar större än mina vanliga. 
  • sötmummy

Linsloppan ser oxå nåt men rfsu är kända för spökstreck. Skulle rekommendera annat märke.

• sötmummy

Prisma55. Kan ju vara så att befruktning skett senare o det inte finns tillräckligt med hcg än. Linje finns där men ska va lika brett o blått. Hade testat clearblue early om jag vore du. Lycka till

• Blomsan
    Blomsan skrev 2022-09-20 17:34:50 följande:
    Är detta positivt? är på dag 32 nu och brukar ha cyklar 29-35,
    såg inget streck först när jag kollade men typ efter 10min och när det torkat såg det ut såhär 
    alltså så sjukt, syntes som sagt ingen linje igår förrän det torkat, chansade idag och tog en clear blue tidig digital som visade GRAVID ?! tog direkt efter en RFSU testa ofta och den var negativ,
  • Emma sara

Hej är det någon som skulle kunna hjälpa mig med det här är det bara ett spökstreck det dök upp kanske efter 10 minuter innan kunde man se något jätte svagt 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester