• L 91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

pepparkaka året om skrev 2022-09-28 14:47:29 följande:
    Bim +1-2

cb visar neg men ingen mens.

kan någon ana svagt streck?
    Något kan jag se. Jag tog ett cb testa tidigt igår vid lunch och det var blankt. Igår och idag fick jag svagt på testlagrets som du kan se ett par inlägg över din bild. Så vi har ganska lika streck.. 
  • medioker

Som vanligt syns det bättre på telefonen innan man laddar upp..men det var helt blankt imorse med detta märket o nu detta .
  • medioker
    Anamaria378 skrev 2022-09-29 20:03:29 följande:

vad tror ni om detta? Kan det vara något? 

Jag anar något!
  • MarieJonsson

Hej! 

Jag är bara 8-9 dagar från äl men fick en svag svag linje på RFSU-testet idag. vågar ännu inte hoppas på något. kan det vara ett spökstreck? Är det vanligt på dessa test? Hör gärna någon med erfarenhet! 

linjen syns knappt på bild, men här är i alla fall en helt oredigerad bild. drar jag på kontrast osv syns det tydligare.

• Cashili33
    Anamaria378 skrev 2022-09-29 20:03:29 följande:

vad tror ni om detta? Kan det vara något? 

Något ser jag men suddig bild så svårt att urskilja färg osv 
  • Cashili33
    Katch91 skrev 2022-09-30 15:40:14 följande:

@cashili
    jag ser definitivt ett andra streckGlad

Tack för titten ! Ser oxå ngt men är rädd att det är spökstreck trots att det var rosa, för efter 2 min syntes det inte lika mkt :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester