• Anamaria378

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vet att bilden är supersuddig! Men någon som kan ana något svagt där det är markerat? tycker mig se som en skugga? Har PCOS så har väldigt oregelbunden mens, därför är det svårt att säga BIM. Men räknar på att det är ca 5 dagar innan BIM idag.
  • Cashili33
    Anamaria378 skrev 2022-09-30 17:38:30 följande:
    Vet att bilden är supersuddig! Men någon som kan ana något svagt där det är markerat? tycker mig se som en skugga? Har PCOS så har väldigt oregelbunden mens, därför är det svårt att säga BIM. Men räknar på att det är ca 5 dagar innan BIM idag.

Möjligt man ser ngt .. vilken färg har det ? Du har ingen ljusare bild ? 

vad tror du om min bild ? :)

• Anamaria378

@cashili33

Det är väldigt ljust rosa, tänker att jag tar ett nytt test efter helgen! :)

Jag tycker mig se ett andra streck på din nedersta bild absolut! Håller tummarna för oss båda att det är något på g 🥰

• Cashili33
    Anamaria378 skrev 2022-09-30 17:51:09 följande:

@cashili33

Det är väldigt ljust rosa, tänker att jag tar ett nytt test efter helgen! :)

Jag tycker mig se ett andra streck på din nedersta bild absolut! Håller tummarna för oss båda att det är något på g 🥰

Bilderna på FL blir ju verkligen så dåliga i kvalitet 
    håller tummarna för dig !
  • Frökensson
    Katch91 skrev 2022-09-30 20:06:05 följande:

Frökensson 
    Ja det är ett andra streck där! Glad

Min man ser inte det. han Har bara sett bilden men har ser ingenting och tror jag inbillar mig. 
  • Cashili33
    Frökensson skrev 2022-09-30 21:32:34 följande:
    Min man ser inte det. han Har bara sett bilden men har ser ingenting och tror jag inbillar mig. 
    Män ser aldrig haha 
  • sötmummy
    MarieJonsson skrev 2022-09-30 14:05:33 följande:

Hej! 

Jag är bara 8-9 dagar från äl men fick en svag svag linje på RFSU-testet idag. vågar ännu inte hoppas på något. kan det vara ett spökstreck? Är det vanligt på dessa test? Hör gärna någon med erfarenhet! 

linjen syns knappt på bild, men här är i alla fall en helt oredigerad bild. drar jag på kontrast osv syns det tydligare.

Rfsu e kända för spökstreck. Testa nåt annat märke. Hoppas du får plus på det. 
  • sötmummy
    Frökensson skrev 2022-09-30 19:12:15 följande: ja ser mig ana ett streck. Män ser aldrig 

BIM idag. Ser ni något streck? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester