• Lojsan DN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

melinis2020 skrev 2022-10-28 18:23:01 följande:
    Åh. Tack snälla för hjälpen! men jag blir inte klok - testlagret och rfsu visar väldigt negativt (de mäter från 25) men iom att jag är så nära bim borde ju även dem ge utslag vid det här laget. Med andra barnet plussade jag tydligt bim-7 med testlagret, så jag tänker att det här plusset borde vara starkare eftersom det mäter från 10 och är så nära bim. Hjälp, man blir ju inte klok 🙈
    Det ser positivt ut Skrattande
    Men sen är alla graviditeter olika och ägget fäster på olika dagar i cykeln. Så ska man gå efter det du skrev så fäste detta ägget senare en ditt fösta. Sen utsöndrar man olika mycket hcg med, så länge det ökar om 3 dagar så ska du inte oroa dig Glad

(kastar lite skit här nu haha)
    RFSU testerna kan inte visa från 25mlU/ml det måste vara felskrivet på deras paket, kan tänka mig kanske 50 mlU. För jag var gravid i somras och de gav positivt långt efter alla andra visade plus. 
  • melinis2020
    Lojsan DN skrev 2022-10-28 20:56:54 följande:
    Det ser positivt ut Skrattande
    Men sen är alla graviditeter olika och ägget fäster på olika dagar i cykeln. Så ska man gå efter det du skrev så fäste detta ägget senare en ditt fösta. Sen utsöndrar man olika mycket hcg med, så länge det ökar om 3 dagar så ska du inte oroa dig Glad

(kastar lite skit här nu haha)
    RFSU testerna kan inte visa från 25mlU/ml det måste vara felskrivet på deras paket, kan tänka mig kanske 50 mlU. För jag var gravid i somras och de gav positivt långt efter alla andra visade plus. 
    Aah det låter rimligt, tusen tack för input! Tog faktiskt ett till RFSU och det var svagt positivt så det har ökat iallafall. Bekräftade med ett till från babyplan som också hade ökat något färgmässigt. Är inget fan av RFSU måste jag säga :P
  • Amoureux

Är det någon med hökögon som ser något på dessa två test eller är det min hjärna som spelar mig ett spratt. 

(dock så syns det såklart sämre på bilden än IRL)

• Vendela18

Jag ser något på båda, svagt men nått finns de, vänta tills övermorgon sen ta 1 till har de ökat då är de säkert, alltså du e gravid

• Sanset

Håller på att Bli tokig. Enligt min app är jag BIM+2 men får negativa test.. tror mig inte se något iaf. Mår riktigt illa, är supertrött, har haft ont i tjejmagen i över en veckas tid.. finns det ändå en chans att det är något?

• Amoureux
    Vendela18 skrev 2022-10-30 17:41:42 följande:

Jag ser något på båda, svagt men nått finns de, vänta tills övermorgon sen ta 1 till har de ökat då är de säkert, alltså du e gravid

Tack för att du tog dig tid att titta ❤️

Jag gjorde en test nu imorse som ser ut såhär. Betydligt starkare än igår men fortfarande svagt 😊

Kanske är något på G ändå??? 

• Vendela18

Jajamänsan där är något på G absolut 👍 spännande

• melinis2020
    Amoureux skrev 2022-10-31 07:12:14 följande:
    Tack för att du tog dig tid att titta ❤️

Jag gjorde en test nu imorse som ser ut såhär. Betydligt starkare än igår men fortfarande svagt 😊

Kanske är något på G ändå??? 

Ser på alla bilder. Mina test var precis lika svaga (om inte ännu svagare) som första bilden du la ut igår, men ett plus var det. 

Grattis! 

• Amoureux
    melinis2020 skrev 2022-10-31 14:29:59 följande:

Ser på alla bilder. Mina test var precis lika svaga (om inte ännu svagare) som första bilden du la ut igår, men ett plus var det. 

Grattis! 

Tusen tack!!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester