• Piah91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sanset skrev 2022-10-30 22:40:56 följande:

Håller på att Bli tokig. Enligt min app är jag BIM+2 men får negativa test.. tror mig inte se något iaf. Mår riktigt illa, är supertrött, har haft ont i tjejmagen i över en veckas tid.. finns det ändå en chans att det är något?

Ser inget på ditt test, tyvärr. Har du testat igen? 
  • Amoureux
    Alltsominteärnamnet skrev 2022-10-31 19:46:40 följande:
    Någon som ser något?
    Ingenaning om bim då jag inte fått tillbaka mensen efter yngsta som är 9mån snart.❤️
    Jag ser tyvärr ingenting 😶
  • Heybabe

Någon som ser något? Tagit totalt tre sådana tester där jag tycker mig se ett svagt rosa streck på alla, men har testat med clearblue ultratidigt digitalt och det säger negativt.. Har tyvärr slängt kartongen så vet inte vart testet kommer från. Min mens är beräknad om 6 dagar, tog test mest för att jag var uttråkad på toa. Vi båda blev så lyckliga och åkte direkt till affären för att köpa det digitala testet men nu känns det lite värdelöst med fler test 😔
  • Amoureux
    Heybabe skrev 2022-11-01 07:42:50 följande:
    Någon som ser något? Tagit totalt tre sådana tester där jag tycker mig se ett svagt rosa streck på alla, men har testat med clearblue ultratidigt digitalt och det säger negativt.. Har tyvärr slängt kartongen så vet inte vart testet kommer från. Min mens är beräknad om 6 dagar, tog test mest för att jag var uttråkad på toa. Vi båda blev så lyckliga och åkte direkt till affären för att köpa det digitala testet men nu känns det lite värdelöst med fler test 😔
    Jag ser definitivt ett streck 😃
  • Amoureux

Jag tog ett test imorse igen, det syns fortfarande ett streck men jag vet inte om jag tycker att det blivit nå starkare? Eller? 🤔

• Lojsan DN
    Alltsominteärnamnet skrev 2022-10-31 19:46:40 följande:
    Någon som ser något?
    Ingenaning om bim då jag inte fått tillbaka mensen efter yngsta som är 9mån snart.❤️
    Jag kan nog kanske ana ett till streck, men bilden är inte den bästa. 
  • Ssmulaan
    Ssmulaan skrev 2022-11-01 09:41:47 följande:

vet att sträcket sitter nära kontrollsträcket men visst är väl detta positivt ändå?

• Amoureux
    Lojsan DN skrev 2022-11-01 10:24:04 följande:
    Jag kan nog kanske ana ett till streck, men bilden är inte den bästa. 

Jag skulle nog ta ett till test. Jag har haft sådär förut med RFSU och det har varit negativt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester