• Alltsominteärnamnet

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Amoureux skrev 2022-11-01 10:38:50 följande:

Jag skulle nog ta ett till test. Jag har haft sådär förut med RFSU och det har varit negativt.

Det är inte rsfu. Dom köper jag aldrig. Det är apotekgruppens :) 
    Har en till bild men dock hade tidsintervallen hunnit gå ut så man kan väl inte riktigt lita på de.

Tog iafl ett annat test nu på dagen och de kan jag eventuellt anan något på. Men ska testa imorgonbittit. Har beställt testa tisigt test.
  • Amoureux

ÄL+10 idag...

Tycker fortfarande det är svårt att se om det är ett spökstreck eller inte? 🤔

• Piah91
    Amoureux skrev 2022-11-02 08:02:23 följande:

ÄL+10 idag...

Tycker fortfarande det är svårt att se om det är ett spökstreck eller inte? 🤔

Jag ser tyvärr inget på dessa test, det kan vara för tidigt.
  • Amoureux
    Piah91 skrev 2022-11-02 08:27:49 följande:
    Jag ser tyvärr inget på dessa test, det kan vara för tidigt.
    Ja tidigt är det, men det finns svaga streck 😊

Här är en bild nu när det torkat lite. 

• Maymom
    Amoureux skrev 2022-11-02 08:49:38 följande:

Tycker mig se nåt på ÄL+10, vänta 2 dar så borde det synas tydligt om det är positivt. :)
  • Amoureux
    Heybabe skrev 2022-11-01 07:42:50 följande:
    Någon som ser något? Tagit totalt tre sådana tester där jag tycker mig se ett svagt rosa streck på alla, men har testat med clearblue ultratidigt digitalt och det säger negativt.. Har tyvärr slängt kartongen så vet inte vart testet kommer från. Min mens är beräknad om 6 dagar, tog test mest för att jag var uttråkad på toa. Vi båda blev så lyckliga och åkte direkt till affären för att köpa det digitala testet men nu känns det lite värdelöst med fler test 😔
    Jag ser definitivt ett streck ❤️
  • Lojsan DN
    Amoureux skrev 2022-11-02 08:49:38 följande:

Jag ser kanske ett streck på äl+10 men svårt att säga nu när det är ett torkstreck. Hur ser det ut om du lyser igenom på baksidan? 
    Ser man ett streck igenom då ja då kan det vara positivt, annars är det nog bara ett spökstreck tyvärr. 
  • Amoureux
    Lojsan DN skrev 2022-11-02 09:02:48 följande:
    Jag ser kanske ett streck på äl+10 men svårt att säga nu när det är ett torkstreck. Hur ser det ut om du lyser igenom på baksidan? 
    Ser man ett streck igenom då ja då kan det vara positivt, annars är det nog bara ett spökstreck tyvärr. 
    Jag har inte provat lysa igenom det. 
    Men med blotta ögat kan man se en svagt streck på ÄL+8, ÄL+9 och så är det lite starkare/tydligare på ÄL+10.
    Det är så svårt att få det på bild 🙈
  • Amoureux
    Lojsan DN skrev 2022-11-02 09:02:48 följande:
    Jag har provat lysa igenom det nu och strecket syns 😊
  • Lojsan DN
    Amoureux skrev 2022-11-02 09:18:25 följande:
    Jag har provat lysa igenom det nu och strecket syns 😊
    Åh du gör det, då hoppas vi verkligen på att det är ett plus och att testen blir starkare 😊
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester