• Amoureux

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lojsan DN skrev 2022-11-02 09:51:07 följande:
    Åh du gör det, då hoppas vi verkligen på att det är ett plus och att testen blir starkare 😊

Får hålla tummarna!! ❤

Ska testa med ett digitalt test på fredag tror jag.

• Amoureux
    Amoureux skrev 2022-11-02 10:16:08 följande:

Får hålla tummarna!! ❤

Ska testa med ett digitalt test på fredag tror jag.

Drog ned ljusstryrkan på testet som fotades inom tidsramen då blixten gör att teststrecket inte syns, så nu kanske det syns bättre.

• Lojsan DN
    Amoureux skrev 2022-11-02 15:18:39 följande:

Drog ned ljusstryrkan på testet som fotades inom tidsramen då blixten gör att teststrecket inte syns, så nu kanske det syns bättre.

kan kanske ana något ändå. Det finns en app som heter checker där kan man lägga ut sitt gravtest och låta andra se och tycka. 
  • sötmummy
    Jbskog skrev 2022-11-02 20:01:46 följande:

Vad har ni för erfarenheter av detta test? Anar ett streck

Anar oxå ett streck:)
  • Sanlin90

Jag hade 20st babyplan testa tidigt fick relativt tydliga streck på alla men va inte gravid

• Amoureux
    Jbskog skrev 2022-11-02 20:01:46 följande:

Vad har ni för erfarenheter av detta test? Anar ett streck

Jag har fått såna där streck 4 dagar i rad med babyplan early. Vet dock inte om det bara är spökstreck då det inte verkar öka speciellt i styrka tyvärr 🤔
  • Nininini

Det undre är från igår, det övre idag.
    Inbillar jag mig bara att där finns en antydan till streck idag? (fortfarande väldigt tidigt)

Någon med erfarenhet av Apoteksgruppen test? dom var så otroligt små och smala jämfört med stickor jag använt tidigare.
  • Maymom
    Nininini skrev 2022-11-03 10:44:00 följande:

Det undre är från igår, det övre idag.
    Inbillar jag mig bara att där finns en antydan till streck idag? (fortfarande väldigt tidigt)

Någon med erfarenhet av Apoteksgruppen test? dom var så otroligt små och smala jämfört med stickor jag använt tidigare.
    Tycker mig se något på det nedre men inte på det övre.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester