• Boomsin

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag skrev i november tråden så vissa har kanske redna sett min bild där. Men jag fick ett super svagt streck idag, vågar dock inte tro på det! Ska testa om imorgon men vad tror ni? 

• Barbrastreisand

Jag vet att man inte ska läsa av testet efter tiden. Tog detta test imorse som var negativt, la det på hyllan efter 5min. Nu ikväll ser det ut såhär! Jag tror inte det är ett riktigt plus, men blev nyfiken om något varit med om samma där det faktiskt varit ett + ? :) 

• sötmummy

Vendela 18. Är ju 3 streck varav 2 svaaagt blå. Frågan är om du testat för tidigt? El om de var pga du tog ut det för tidigt ur urinet.så här såg mitt ut men i gravid 2-3

bild

• Önskarsyskon2023

Boomsi: jag ser ett streck me! har du tagit något mer nu idag? ☺️

barbrastreisand: och samma med dig, har du testat idag? Så nyfiken och håller alla tummar! 👏🏽

• Barbrastreisand
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-12 09:09:11 följande:

Boomsi: jag ser ett streck me! har du tagit något mer nu idag? ☺️

barbrastreisand: och samma med dig, har du testat idag? Så nyfiken och håller alla tummar! 👏🏽

Ja jag tog ett nytt test idag! Fick ett supersvaaagt streck inom 5minuter. Men vet inte riktigt om jag vågar tro på det än?! Är troligen på Äl+12 och tycker det borde visat starkare.. Har dock aldrig fått såhär synliga "spökstreck" på dessa.

• Önskarsyskon2023

Barbrastreisand: ja jag kan också tycka mig se ett svagt streck. Har du gjort testet med att hålla mobilkameralampan bakom? då ska man kunna se tydligare framförallt om det är spök eller ej. om det är rosa eller grått liksom. 

• LNT93

Hej! Jag skulle uppskatta hjälp med att tolka det här resultatet. Vill inte prata med min sambo om det ännu med risk för att ge honom falska förhoppningar (vi har försökt i 14 månader). BIM -3 

• LNT93

Önskarsyskon2023: Är det sant?! Haha det var ju typiskt, vi skrev precis in oss på en IVF-klinik för att påbörja processen. Åh, hoppas att det är här för att stanna 🥲 Vågar inte ta ut lyckan i förskott ännu... Tack för snabbt svar ❤️

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester