Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hopemalin: kan tycärr inte se något. Är det taget med morgonurin? Håller alla tummarna för dig!
Hopemalin: kan tycärr inte se något. Är det taget med morgonurin? Håller alla tummarna för dig!
Åh tack snälla Vi längtar så. Ja det var morgonurin (tyvärr). Men råkade doppa pinnen mer än man ska, vet inte om det påverkar..?
Senare såg testet ut såhär (se bild)
Och då ser jag ju något. Men, man ska väl inte lita på testresultat som kommer efter 10 min..?
Tusen tack för ditt svar?!
Hopemalin: jag skulle nog inte våga lita på ett test som legat. Och att doppa den för mkt kan nog påverka. Testa igen imorgon bitti. Tänker att det absolut inte är för sent med tanke på att det inte ens gått ?normal? tid mellan mens. 28 dagar brukar ju bara någon typ av ?standard?. och du är på dag 27 nu? så försök vara positiv så håller vi alla tummar vi kan!
Hopemalin: jag skulle nog inte våga lita på ett test som legat. Och att doppa den för mkt kan nog påverka. Testa igen imorgon bitti. Tänker att det absolut inte är för sent med tanke på att det inte ens gått ?normal? tid mellan mens. 28 dagar brukar ju bara någon typ av ?standard?. och du är på dag 27 nu? så försök vara positiv så håller vi alla tummar vi kan!
Jag blir varm i hjärtat att du hejar på oss och lyfter det positiva. Tack?!
Tog ett test nu direkt på morgonen; supernegativt? Så dumt att man hoppas ändå. (Störigt att bilden lägger sig lodrätt).
Men som du säger; eftersom jag inte vet hur lång min cykel är så kan det finns chans att vi lyckats pricka in äl av en slump. Och att det kommer ett plus i framtiden. Hoppas! Om inte så hoppas jag att mensen är på rullning som den ska; då blir det ju aningens lättare att få koll på äl Såå svårt när den knepar sig såhär?!
Hopemalin: inget du behöver tacka för!
ja det är nog tyvärr negativt på de testet men försök fortsätta hålla modet uppe som du gör nu. Och se mensen som ngt positivt om den kommer, just av anledningen till att det kan blir lättare att hitta äl med den. Köp hem ett storpack tester me kanske och testa testa testa en gång om dagen för att hitta?
Jordgubbsanna ja ser oxå ett svagt streck