• Chappy90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tog detta test imorse, va så trött så kunde inte se ordentligt. lämnade det i badrummet och 1,5 Tim senare ser det ut såhär. Alla mina andra test jag tagit har aldrig visat streck efter tiden, bara att kasta eller? Är oavsett extremt tidigt, haft molande värk en vecka nu :( 

• Bubbell

Vad tror ni om den här? Översta från igår morses och understa från imorses. Har bim först på söndag så väldigt tidigt än men väldigt spännande med :)
  • Elisabeth83

positivt skulle jag säga! Grattis 😊

Bubbell skrev 2022-11-15 17:11:59 följande:
    Vad tror ni om den här? Översta från igår morses och understa från imorses. Har bim först på söndag så väldigt tidigt än men väldigt spännande med :)
  • hopemalin

Hej! Någon som kan se något här? 🤔 

Från imorse. Jag har tyvärr noll koll på min ägglossning då min mens varit knas efter en tidigare ätstörning 2009-2017.

Den kom tillbaka (grät av lycka) den 20/10-2022, efter 5 månaders uppehåll, varade 6 dagar och nu vet jag inte alls när den förväntas komma igen eller hur min cykel ser ut, men jag & min sambo försöker ändå 🥹❤️ 

Har haft molvärk en vecka, metallsmak i munnen, varit enooormt trött och såg något i måndags som skulle kunnat vara en nidblödning. Jag är helt ny på detta så tar emot alla tips och råd och tankar ❤️❤️

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester