• Önskarsyskon2023

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LNT93: det är betydligt starkare än vad det ?kan? vara. Så det där är noll tvekan. 😍  och heller inte helt ovanligt att de kommer när man precis tagit hjälp med ivf! jag tycker du du ska spendera lördagen med att bara njuta och överraska din sambo! 😍 stort stort grattis igen! Jag håller alla tummar jag kan för att graviditeten fortskrider som den ska! ❤️ 

• Boomsin

Önskarsyskon2023: jag testade idag med morgonurin och fick ett starkare streck. Den är mer rosa i verkligheten än på bild Solig

• Heybabe

Alltså jag blir galen... 31 oktober tog jag det översta testet (rfsu) och tyckte  att jag såg ett svagt streck. Tog flera av samma märke och vagt svagt positiva alla. Sen har jag tagit flera av andra märken som varit negativa. Bim beräknad i onsdags (9/11) och började blöda pyyyyyytte lite. Alltså att det blev svagt svagt rosa när jag torkade mig. Idag lördag har jag inte blött alls, och igår var det typ tre gånger när jag torkade mig som det var svagt rosa, men inget i bindan. Haft massa a  vad jag tolkat som graviditetssymptom men det kan också vara inbillning...

Nu ikväll blev jag spyfärdig efter en pizzaslize och tar det nedersta testet från som är från babyplan (?). Tycker mig se ett svagt streck, vad säger ni?
  • J3nnif3r
    Heybabe skrev 2022-11-12 22:13:53 följande:
    Alltså jag blir galen... 31 oktober tog jag det översta testet (rfsu) och tyckte  att jag såg ett svagt streck. Tog flera av samma märke och vagt svagt positiva alla. Sen har jag tagit flera av andra märken som varit negativa. Bim beräknad i onsdags (9/11) och började blöda pyyyyyytte lite. Alltså att det blev svagt svagt rosa när jag torkade mig. Idag lördag har jag inte blött alls, och igår var det typ tre gånger när jag torkade mig som det var svagt rosa, men inget i bindan. Haft massa a  vad jag tolkat som graviditetssymptom men det kan också vara inbillning...

Nu ikväll blev jag spyfärdig efter en pizzaslize och tar det nedersta testet från som är från babyplan (?). Tycker mig se ett svagt streck, vad säger ni?
    Ja ser svagt på babyplan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester