• Önskarsyskon2023

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

PrettyTiedUp skrev 2023-02-06 07:48:42 följande:

Vad tror vi om det här?
    Får ju hopp, trots omständigheterna.
    Ser också något! Testa ta ett digitalt. Lycka till! :)
  • PrettyTiedUp

Tack :)

Imorse tog jag ett till test, som var helt blankt, men efter ca 20-30 min var det ett svagt streck där, kan det vara nåt på gång? Det är så dumt, man får ju upp hoppet! :) tog ett digitalt också i min iver som visade inte gravid. 

Bilden från imorse efter en stund: 
  • Maymom
    PrettyTiedUp skrev 2023-02-07 06:52:35 följande:
    Tack :)

Imorse tog jag ett till test, som var helt blankt, men efter ca 20-30 min var det ett svagt streck där, kan det vara nåt på gång? Det är så dumt, man får ju upp hoppet! :) tog ett digitalt också i min iver som visade inte gravid. 

Bilden från imorse efter en stund: 
    Hur långt efter ÄL?
    att det kommer ett streck så längt efter behöver tyvärr inte betyda nåt. Ta nytt om nån dag istället, i början är värdena så låga så kan lätt bli att ett test visar positivt och ett annat negativt.
  • PrettyTiedUp

Äl+9. Ska testa senare, får hoppas att hcg är så lågt så det är därför testerna är olika. Jag hoppas.

• Maymom
    PrettyTiedUp skrev 2023-02-07 07:37:03 följande:

Äl+9. Ska testa senare, får hoppas att hcg är så lågt så det är därför testerna är olika. Jag hoppas.

Ja ÄL+9 är ju väldigt tidigt att plussa på. Vänta två dar så blir det säkrare.
  • Zannaaaa

Behöver hjälp att tyda detta test, kan de vara något eller är det

ett så kallat spöksträck?

• Lojsan DN
    Zannaaaa skrev 2023-02-08 14:49:32 följande:

Behöver hjälp att tyda detta test, kan de vara något eller är det

ett så kallat spöksträck?

Jag ser inget tyvärr, du har ingen bild som är närmare och ljusare? 
  • Lojsan DN
    Zannaaaa skrev 2023-02-08 16:12:52 följande:

Här kommer en ljusare bild

Jag kan inte se något där heller 😏 Vilken dag i cykeln är du på? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester