• Simonan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu är det bara att vänta till BIM och hoppas på att detta inte är en kemisk graviditet..

• Simonan

Nu är det bara att vänta till BIM och hoppas på att detta inte är en kemisk graviditet..
    får ha koll så det ökar i styrka helt enkelt
  • Simonan

Bättre bild kanske
    äl+9

Simonan skrev 2023-02-15 16:57:44 följande:

får ha koll så det ökar i styrka helt enkelt
  • Maymom
    Hejsanhoppsanlillebror1 skrev 2023-02-15 19:55:42 följande:
    En bättre bild.. vad tror ni ?
    ser halvt ut. Jag hade tagit ett till. Hur många dagar efter ÄL är du?
  • Syskonförsök

Är det vanligt med spök på dessa? Jag tänkte det var ett solklart plus innan det Maymom skrev?

Hejsanhoppsanlillebror1 skrev 2023-02-15 19:51:54 följande:

Är det ett riktigt blått streck ? 🥹 6dagar innan mens 

• Sanlin90

ser ni? Är det mycket spöknpå abblo pharma? Det syntes innan jag bröt upp med är ju oranget fönster så svårt att fota. Är på äl+10
  • Embarazada
    Sanlin90 skrev 2023-02-16 08:48:16 följande:
    ser ni? Är det mycket spöknpå abblo pharma? Det syntes innan jag bröt upp med är ju oranget fönster så svårt att fota. Är på äl+10
    Jag skulle tro det att positivt {#emotions_dlg.flower}
  • Syskonförsök

Hej!

Jag har fått spök på dem. (Lägger in bild). De strecken syntes inom tid på båda också även om bilden är tagen efter. Det kan dock varit kemisk graviditet också, oklart men mensen kom när den skulle den gången!

Sanlin90 skrev 2023-02-16 08:48:16 följande:

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester