• t123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fick det här imorse, ÄL+10 tror jag. RFSUs vanliga test. Det där är några minuter efter att jag tog testet men nu när det har torkat ser jag inte nåt 😞 Är det vanligt? Inget att förlita sig på kanske?
  • Syskonförsök

Svårt att säga om det är spök eller kan vara något! skulle Tagit testa tidigt test eller vänta några dagar till om du kör vanlig test!

t123 skrev 2023-02-11 10:51:07 följande:

Fick det här imorse, ÄL+10 tror jag. RFSUs vanliga test. Det där är några minuter efter att jag tog testet men nu när det har torkat ser jag inte nåt 😞 Är det vanligt? Inget att förlita sig på kanske?
  • Amelie1964

8 dagar efter ägglossning, vad tror ni? Vet att det är
    vanligt med spökstreck på RFSU tyvärr..
  • Syskonförsök

Testet se torkat ut, kom det upp inom tid? I så fall kan det vara något men annars känns det som spök 

Amelie1964 skrev 2023-02-12 09:11:07 följande:

8 dagar efter ägglossning, vad tror ni? Vet att det är
    vanligt med spökstreck på RFSU tyvärr..
  • Amelie1964
    Syskonförsök skrev 2023-02-12 10:49:02 följande:

Testet se torkat ut, kom det upp inom tid? I så fall kan det vara något men annars känns det som spök 

Ja det kom upp inom tid. kommer vänta minst två dagar med nytt test så får jag se 😊 men håller tummarna!

Ett till, vet inte om det syns mer eller mindre 
  • Syskonförsök

Kan absolut vara något!!! Men väldigt tidigt så prova om två dagar så ser vi! Håller tummarna 😍 

Amelie1964 skrev 2023-02-12 11:00:30 följande:
    Ja det kom upp inom tid. kommer vänta minst två dagar med nytt test så får jag se 😊 men håller tummarna!

Ett till, vet inte om det syns mer eller mindre 
  • Joa0302

syntes bättre när bilden var redigerad. Men här avläst När det skulle, har tidigare fått spökstreck med Clearblues tester. 

vad tror ni? 7 dagar innan bim 

• Syskonförsök

Jag tror det är lite väl tidigt för att testa! Jag ser ingenting men det är såååå tidigt! vänta ett par dagar till!

Joa0302 skrev 2023-02-12 17:02:18 följande:

syntes bättre när bilden var redigerad. Men här avläst När det skulle, har tidigare fått spökstreck med Clearblues tester. 

vad tror ni? 7 dagar innan bim 

• Bettan1986

Hej! Kan någon hjälpa mig tyda det här testet? Är just nu kring BIM och anar något väldigt, väldigt svagt men jag tror snarare att det är ett spökstreck.  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester