• Maymom

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zannaaaa: nånting är det ju, men undrar om det kan vara ett spökstreck, svårt att se på bilden om det är nån färg på strecket. Testa igen om 2 dar.

• Syskonförsök

Två dagar sedan detta svaga! Hur har det gått? Testat idag eller avvaktar du?

PrettyTiedUp skrev 2023-02-07 06:52:35 följande:

Tack :)

Imorse tog jag ett till test, som var helt blankt, men efter ca 20-30 min var det ett svagt streck där, kan det vara nåt på gång? Det är så dumt, man får ju upp hoppet! :) tog ett digitalt också i min iver som visade inte gravid. 

Bilden från imorse efter en stund: 
  • AlexSthlm

Är det positivt eller ett klassiskt spökstreck på clearblue early? Vad tror ni?

Kan tillägga att jag troooor att det är blått, verkar dock se grått ut på bilden?

• Embarazada
    AlexSthlm skrev 2023-02-09 12:00:06 följande:

Är det positivt eller ett klassiskt spökstreck på clearblue early? Vad tror ni?

Kan tillägga att jag troooor att det är blått, verkar dock se grått ut på bilden?

Jag tycker det ser positivt ut iaf Hjärta

• PrettyTiedUp

Syskonförsök: jag testade igår morse, men det var helt blankt :( har bara dyra tester kvar nu så väntar tills mensen förhoppningsvis inte kommer.

• Syskonförsök
    PrettyTiedUp skrev 2023-02-09 15:31:18 följande:

Syskonförsök: jag testade igår morse, men det var helt blankt :( har bara dyra tester kvar nu så väntar tills mensen förhoppningsvis inte kommer.

Åh håller tummarna! De där har hänt mig med några gånger med just de testen? håller dock tummarna att de faktiskt är något och syns snart!
  • Syskonförsök

Tagit något mer test? :)

Zannaaaa skrev 2023-02-10 01:04:53 följande:

3-4 dagar kvar till bim, svagt illamående och ömma bröst

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester