• Syskonförsök

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! jättesvårt att se på bild så kan absolut vara spökstreck dessvärre. Prova igen om ett par dagar om mensen inte kommer så håller jag tummarna!

Bettan1986 skrev 2023-02-12 23:52:21 följande:

Hej! Kan någon hjälpa mig tyda det här testet? Är just nu kring BIM och anar något väldigt, väldigt svagt men jag tror snarare att det är ett spökstreck.  

• Bettan1986
    Syskonförsök skrev 2023-02-13 06:55:50 följande:

Hej! jättesvårt att se på bild så kan absolut vara spökstreck dessvärre. Prova igen om ett par dagar om mensen inte kommer så håller jag tummarna!

Tack snälla! Tror också det kan vara spök, tyvärr, och ser nu att bilden blev lite mer suddig när den laddades upp.. håller tummarna! ❤️
  • Simonan

Äl+8 borde jag vara nu.
    fick fullt utslag 5e februari, den 7e var det negativt igen så borde haft äl den 6e.
    ser ni något tro?
  • Embarazada
    Simonan skrev 2023-02-14 06:56:47 följande:
    Såg att skärpan blev konstig här på FL
    här kommer en till bild
    Jag kan se en svag skugga :)
  • Simonan
    Embarazada skrev 2023-02-14 08:22:40 följande:
    Jag kan se en svag skugga :)

Jodå, jag är gravid! Är i chock
    försök nummer 2 enbart och det faktiskt RIKTIGA försöket, då blir det ett syskon till vårt första barn om allt går vägen
    är bara bim-5 så allt kan ju ske?
  • lindsey80
    Simonan skrev 2023-02-14 08:24:28 följande:
    Jodå, jag är gravid! Är i chock
    försök nummer 2 enbart och det faktiskt RIKTIGA försöket, då blir det ett syskon till vårt första barn om allt går vägen
    är bara bim-5 så allt kan ju ske?
    Men va kul. Såg det andra testet, som visade väldigt svagt, och sen detta. Vilken dag är du på?
  • Simonan
    lindsey80 skrev 2023-02-14 09:12:06 följande:
    Men va kul. Såg det andra testet, som visade väldigt svagt, och sen detta. Vilken dag är du på?
    Om jag har räknat rätt:
    gjorde ÄL test fullt utslag 5/2
    testade ÄL igen 7/2 negativt
    så äl: 6/2

vilket blir:
    äl+8 och bim-5 då jag har BIM 19/2

är så chockad
    trodde inte det skulle gå så fort! Tänkte vi får nog börja redan nu så kanske jag blir gravid till sommaren och får 2,5 år mellan barnen men nu blir det 22 månader emellan så känner mig lite orolig 😂
  • Embarazada
    Jojast1 skrev 2023-02-15 07:53:43 följande:
    Hej! Jag behöver hjälp med ett RFSU testa tidigt- test!
    Vad tror ni? Se bild! 
    Ser tyvärr ingenting då bilden har ganska dålig skärpa. Ett tips är att bryta upp testet så du inte får reflektion från glaset/plasten :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester