• Sanlin90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Typiskt! Det visar noll på babyplan early med så va säkert spök :(

Syskonförsök skrev 2023-02-16 11:27:27 följande:

Hej!

Jag har fått spök på dem. (Lägger in bild). De strecken syntes inom tid på båda också även om bilden är tagen efter. Det kan dock varit kemisk graviditet också, oklart men mensen kom när den skulle den gången!

• Syskonförsök

Vi ger det någon dag till så prova annat Test då! jsg håller tummarna stenhårt!!!

Sanlin90 skrev 2023-02-16 11:52:57 följande:

Typiskt! Det visar noll på babyplan early med så va säkert spök :(

• Anelaaa89

Hej!
    Jag fick detta resultat med cb ultratidigt i söndags kväll på vad som borde vara bim - 5. Resultatet är inom tiden.
    I min värld var detta ett solklart positivt och jag antog att jag var gravid. Har sedan testat typ 10 gånger med cb ultratidigt digitalt och rfsu vanliga stickor (senaste imorse bim - 1)

varav samtliga varit helt negativa... Har läst att det verkar hända rätt ofta att folk får falska positiva svar av just cb ultratidigt?! Vet inte vad jag ska tro nu.. Vad tror ni, finns det någon chans? 

Strecket ser lite grått ut på bild men är väldigt blått i verkligheten. 
  • Embarazada
    Anelaaa89 skrev 2023-02-16 12:51:57 följande:

Hej!
    Jag fick detta resultat med cb ultratidigt i söndags kväll på vad som borde vara bim - 5. Resultatet är inom tiden.
    I min värld var detta ett solklart positivt och jag antog att jag var gravid. Har sedan testat typ 10 gånger med cb ultratidigt digitalt och rfsu vanliga stickor (senaste imorse bim - 1)

varav samtliga varit helt negativa... Har läst att det verkar hända rätt ofta att folk får falska positiva svar av just cb ultratidigt?! Vet inte vad jag ska tro nu.. Vad tror ni, finns det någon chans? 

Om alla andra test varit negativa så skulle jag säga att detta också är det. Förmodligen är det ett spökstreck, vilket är vanligt.

• Sandtrollet

Hej!

jag tycker det ser positivt ut

har gjort många gravtest och då aldrig fått ett ?spökstreck?

★ Alexzander 04, Lily 21, Molly 22 ★
  • Syskonförsök

Det ser väldigt mycket ut som plus. Du KAN ju fått en kemisk graviditet med om de är negativa efter detta. 

Hej!

• Simonan

Ser ni också någon ökning på mina test? Bim-3
    livrädd för kemisk graviditet nu när digital sa gravid bim-5
  • Syskonförsök

Jodå det ökar ❤️ jag såg tillbaka på dina tidigare test! Försök att ta det lugnt och lita på kroppen. Jag har haft flera kemiska graviditeter och då har helt plötsligt testet visat minus någon dag senare efter flera exakt likadana plus. Så försök ta det lugnt❤️❤️❤️

Simonan skrev 2023-02-16 18:03:11 följande:
    Ser ni också någon ökning på mina test? Bim-3
    livrädd för kemisk graviditet nu när digital sa gravid bim-5
  • Simonan
    Syskonförsök skrev 2023-02-16 18:29:47 följande:

Jodå det ökar ❤️ jag såg tillbaka på dina tidigare test! Försök att ta det lugnt och lita på kroppen. Jag har haft flera kemiska graviditeter och då har helt plötsligt testet visat minus någon dag senare efter flera exakt likadana plus. Så försök ta det lugnt❤️❤️❤️

Tack snälla ❤️
    jo jag försöker ta det lugnt, även om det bara blir 22 månader mellan barnen och inte 2,5 år som jag helst ville  så vill jag ju såklart att allt ska gå bra nu när det ändå ligger en liten därinne ❤️
    är bim -2 nu och har inga speciella symptom men det hade jag inte sist heller.
    har:
    svettas på nätterna
    dålig mage
    lite ömma bröst
    molvärk
  • Syskonförsök

Se det som en positiv sak med 22 månader - lite längre ifrån den värsta trotsen! ;) min dotter är två år nu och hade vi blivit gravida på första försöket skulle vi fått syskon nu! De hade enligt mig varit perfekt för hon är i en superbra period nu🥰 nu blir de väl istället mitt i tre års trots och många säger ju att de är värst vid 2,5 års ålder ;)

Simonan skrev 2023-02-17 07:59:23 följande:
    Tack snälla ❤️
    jo jag försöker ta det lugnt, även om det bara blir 22 månader mellan barnen och inte 2,5 år som jag helst ville  så vill jag ju såklart att allt ska gå bra nu när det ändå ligger en liten därinne ❤️
    är bim -2 nu och har inga speciella symptom men det hade jag inte sist heller.
    har:
    svettas på nätterna
    dålig mage
    lite ömma bröst
    molvärk
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester