• Ferkis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

1 dag kvar till BIM, men tyvärr massa mensvärk idag så tror att det blir mens imorgon? 

Dock blir jag förvirrad. Jag testade mig idag, efter att ha hållt mig i 4 timmar. Men jag kan inte avgöra om det är ett spökstreck eller ett vanligt streck? Hur vet man om det är svagt eller spökstreck? 

Någon annan som kan se något på bilden och kan hjälpa mig att avgöra? Bilden är oredigerad. 

• Cashili33
    Ferkis skrev 2023-03-15 16:06:04 följande:

1 dag kvar till BIM, men tyvärr massa mensvärk idag så tror att det blir mens imorgon? 

Dock blir jag förvirrad. Jag testade mig idag, efter att ha hållt mig i 4 timmar. Men jag kan inte avgöra om det är ett spökstreck eller ett vanligt streck? Hur vet man om det är svagt eller spökstreck? 

Någon annan som kan se något på bilden och kan hjälpa mig att avgöra? Bilden är oredigerad. 

Jag ser tyvärr inget här
    riktiga streck har färg i sig , spök = grå 
  • Cashili33
    dansaineon skrev 2023-03-15 14:43:59 följande:

Tog ett Clearblue testa tidigt idag och det syntes ett svagt blått streck även där

... 🙈

Håller med om att färgen ser mysko ut här , nästan neonaktig. Är bilden redigerad ? 
  • dansaineon
    Cashili33 skrev 2023-03-15 16:41:04 följande:
    Håller med om att färgen ser mysko ut här , nästan neonaktig. Är bilden redigerad ? 
    Hej! Ja just den är lite sänkt i lsjälva ljuset och pytte ökad kontrast. Det var precis efter några minute.

Nu ser iaf testet ut så här helt utan ökad kontrast eller annat. Både jag och min kille ser iaf ett svagt blått streck... 
  • dansaineon

Strecket är blått men jag tycker att det blåa försvinner lite så fort jag postat här. Lite märkligt. Men det är blått och var ännu blåare när det hade gått några minuter efter att det var taget. Enligt Clearblue så ska jag vara gravid. 
  • Syskonförsök

Grattis! 

jag tror många är skeptiska till just det där testet för de är ofta spök på det! Därav också lite rådet att prova digitalt 🥰 

dansaineon skrev 2023-03-15 16:55:29 följande:
    Strecket är blått men jag tycker att det blåa försvinner lite så fort jag postat här. Lite märkligt. Men det är blått och var ännu blåare när det hade gått några minuter efter att det var taget. Enligt Clearblue så ska jag vara gravid. 
  • Syskonförsök

Det där ser tyvärr helt negativt ut! 

Ferkis skrev 2023-03-15 16:06:04 följande:

• Lind85

Försökt få till barn nummer fem i över ett år,  missfall i vecka 12 i november.  Ser ni något på detta test eller inbillar jag mig? Är på ägglossning +11. Ska nog ta ett tidigt digitalt imorgon om jag vågar....

• Syskonförsök

Jag ser!!❤️❤️❤️ kör ett digitalt ultratidigt imorgon!!

Lind85 skrev 2023-03-15 22:21:41 följande:

Kanske lite tydligare bild. Åh vad jag hoppas att vi äntligen lyckats. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester