• Syskonförsök

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är det tidiga ultratidigt? annars är de olika känslighet!

PrettyTiedUp skrev 2023-03-10 16:42:53 följande:
    Embarazada; ska ta ett imorgon bitti, men tog ett idag på eftermiddagen också, efter att jag hållt mig i sex timmar. Visar ett streck det med, bifogar bild, MEN, tog även ett digitalt som visade EJ GRAVID. Vet inte vad jag ska tro. Fel på babyplans tester kanske? Ska som sagt testa imorgon bitti igen, få se vad det visar, jag hoppas :) 
  • Syskonförsök

Digitala menar jag såklart! Tycker nämligen testet ser onekligen positivt ut 

Syskonförsök skrev 2023-03-10 18:20:49 följande:

Är det tidiga ultratidigt? annars är de olika känslighet!

• PrettyTiedUp

Syskonförsök; det digitala tidiga testet hade en känslighet på 10 mIU.
    Tog ett till babyplan imorse och ja det kom ett svagt streck inom tiden, bifogar bild. Men när jag skulle känna på tappen fick jag blod på fingret så det är nog tyvärr inget :( lite väl skarpa spökstreck kan jag tycka.
  • Syskonförsök

Åh! det skulle kunna vara en kemisk graviditet och inte riktigt spökstreck, de känns mer rimligt. Men jag håller ändå tummarna för att de är något till mensen annars kommer🥰

PrettyTiedUp skrev 2023-03-11 05:02:50 följande:
    Syskonförsök; det digitala tidiga testet hade en känslighet på 10 mIU.
    Tog ett till babyplan imorse och ja det kom ett svagt streck inom tiden, bifogar bild. Men när jag skulle känna på tappen fick jag blod på fingret så det är nog tyvärr inget :( lite väl skarpa spökstreck kan jag tycka.
  • Embarazada
    PrettyTiedUp skrev 2023-03-10 16:42:53 följande:
    Embarazada; ska ta ett imorgon bitti, men tog ett idag på eftermiddagen också, efter att jag hållt mig i sex timmar. Visar ett streck det med, bifogar bild, MEN, tog även ett digitalt som visade EJ GRAVID. Vet inte vad jag ska tro. Fel på babyplans tester kanske? Ska som sagt testa imorgon bitti igen, få se vad det visar, jag hoppas :) 
    Babyplan brukar ju ge spökstreck men inte sådär starka 🤔 kan det vara en kemisk graviditet? 
    Jag har haft ett par såna tyvärr 😔
  • Maymom
    LillHumlan skrev 2023-03-11 12:45:31 följande:

Vad tror ni om dessa? Ingen aning när ÄL var.

Ser inget.
    när är du i cykeln och hur lång cykel brukar du ha?
  • MissDB
    LillHumlan skrev 2023-03-11 12:45:31 följande:

Vad tror ni om dessa? Ingen aning när ÄL var.

Ser tyvärr ingenting
  • Ferkis

Hej! 

ny här på familjeliv. 

Behöver hjälp att analysera mina tre graviditetstest från RFSU, fotona är redigerade.. jag kan ana ett svaaaaaagt streck överst, men kan heller inte avgöra om det är spök eller faktiskt ett streck. Kan någon annan se något? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester