• Ferkis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag håller på att bli knäpp. Ska ha mens när som helst (idag eller imorgon) och vissa test kan man se ett svagt streck men vissa andra negativt. Nu är jag inne på mitt allra sista test jag har hemma innan jag väljer att avvakta till nästa cykel (om inte detta verkligen är positivt då) 

såhär ser dagens test ut, ej morgonurin. 

Någon som ser något? (Bilden är felvänd) 

• Syskonförsök

Hej!

jag tror de där är hur lugnt som helst ❤️❤️  Det är en väldigt god indikation att det digitala slagit om också. Grattis!

Kaktusen94 skrev 2023-03-17 09:09:48 följande:
    Hej!

Har ni lust att hjälpa mig med min stegring? Jag har BIM idag och tog mitt sista test som jag tyckte såg alldeles för svagt ut? Jag testade svagt positivt på ÄL+9 och tog ett Clearblue ultratidigt på ÄL+10 som var positivt. På ÄL+11 tog jag ett vanligt Clearblue som sa ?1-2 veckor?. Igår på ÄL+14 tog jag ett till Clearblue som sa ?2-3 veckor?. Men det är alltså dagens sticka som jag tycker har dålig stegring, dock är det inte från första kissen idag, men ändå? det hör till också att vi varit magsjuka hela veckan? kan någon hjälpa mig? Ser det svagt ut?
  • Syskonförsök

Ser tyvärr ingenting! Men bilden är också väldigt långt ifrån och blir extremt suddig när jag zoomar så svårt att säga!

Ferkis skrev 2023-03-17 17:52:38 följande:

Jag håller på att bli knäpp. Ska ha mens när som helst (idag eller imorgon) och vissa test kan man se ett svagt streck men vissa andra negativt. Nu är jag inne på mitt allra sista test jag har hemma innan jag väljer att avvakta till nästa cykel (om inte detta verkligen är positivt då) 

• Syskonförsök

Jag har tyvärr svårt att se något :(

Elisabeth83 skrev 2023-03-17 15:59:12 följande:
    Ser ni något på båda testen?
  • Elisabeth83
    Syskonförsök skrev 2023-03-17 19:17:38 följande:

Jag har tyvärr svårt att se något :(

Det finns nog inget att se heller. Man vill så gärna ha ett plus så att man försöker värka fram ett plus på de där stickorna 😅
  • Elisabeth83

Ser tyvärr inget heller. Bilden är lite för grynig för att zooma in också. Jag håller tummarna åt både dig och mig! 😊😊
  • Embarazada

Ser tyvärr inget 😔 men bilden är ganska så suddig. 
  • Elisabeth83
    Embarazada skrev 2023-03-17 20:34:05 följande:

Någon som ser något?

Jag ser något vääääldigt svagt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester